در حال بارگذاری ...

خدمت رسانی ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به زائران اربعین حسینی در هرمزگان


هماهنگی‌های لازم برای استقرار تیم کارشناسی مدیران فنی با نظارت اداره کل برای بررسی‌های لازم فنی و ایمنی ناوگان اعزامی قبل از سفر انجام شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت : ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی ۱۶ هزار نفر زائر اربعین حسینی به کربلای معلی پیش‌بینی شده است .

داریوش باقرجوان گفت : ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی ۱۶ هزار نفر زائر اربعین حسینی به کربلای معلی پیش‌بینی شده است . تأمین اتوبوس‌های زائرین کربلای معلی به شکلی صورت گرفته که به سفرهای همشهریانی که میل سفر و زیارت به شهرهای مشهد ، قم و شیراز دارند خللی ایجاد نشود .

باقرجوان گفت : با هماهنگی با سازمان حج و زیارت مقرر شده زائران به صورت کاروانی یا شبه کاروانی و با مدیریت سازمان حج و زیارت و صدور ویزا برای زائران برای اربعین حسینی به کربلا اعزام شوند و از واگذاری اتوبوس به افراد خارج از درخواست سازمان حج و زیارت خودداری می‌شود . هماهنگی‌های لازم برای استقرار تیم کارشناسی مدیران فنی با نظارت اداره کل برای بررسی‌های لازم فنی و ایمنی ناوگان اعزامی قبل از سفر انجام شود .

وی افزود : همچنین مقرر شده با تهیه لیستی از رانندگان ناوگان اعزامی به کربلای معلی آموزش‌های حرفه‌ای قبل از سفر برای این رانندگان برای ارائه خدمات مناسب به زائران دیده شود . این اداره کل در خصوص کنترل نرخ‌های کرایه مصوب هم تمهیداتی در نظر گرفته است که پس از تعیین نرخ کرایه حمل زائرین نیز کمیته مرکزی حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) متعاقباً اعلام خواهد کرد.




مطالب مرتبط

در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

|

۸۵.۵ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ آسفالت و ۱۵۸.۷ کیلومتر روکش آسفالت شدکه پیش بینی می شود در سال جدید نیز طول بیشتری از راه‌ها برای تردد آسفالت و آماده بهره‌برداری شود .

|

در سال‌های اخیر مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تلاش‌های گسترده‌ای را در حوزه احداث راه‌های روستایی ، حفظ زیرساخت‌های راه ، اصلاح رویه راه‌ها ، حمل‌ونقل کالا و مسافر به کار گرفته است تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کند .

|

پایانه مرزی نوردوز تنها مرز زمینی مشترک جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان و پایانه مرزی جلفا مرز مشترک ایران و آذربایجان(جمهوری خودمختار نخجوان) بوده و در شهرستان جلفا در شمال استان آذربایجان شرقی قرار گرفته‌اند .

|

طرح بازسازی پل توسط مشاور تهیه و در اولین فرصت مناقصه لازم جهت تعیین پیمانکار برگزار و مراحل بعدی بازسازی نیز انجام خواهد شد .

|

نظرات کاربران