در حال بارگذاری ...

جلوگیری از ۸ مورد تجاوز به حریم راه ها در شهرستان گرمی


نیروهای پرتلاش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی برای خدمت شبانه‌روزی به مردم شریف با همه توان در میدان عمل آماده انجام وظیفه هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان شهرستان گرمی گفت : در ۶ ماه اول امسال از ۸ مورد تجاوز به حریم راه به‌طور قاطع جلوگیری شد .

صدیف فرمان افزود : با توجه به تأکیدات مکرر و پیگیری‌های مستمر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل مبنی بر حفظ ایمنی حریم راه که خط قرمز راهداری و مطالبه اصلی مردم است در همین راستا در حوزه شهرستان گرمی ۱۵۰ کیلومتر از حریم راه‌ها تسطیح و از ۸ مورد تجاوز به حریم راه نیز کاملاً جلوگیری شد .

وی تعمیر و نصب ۱۵۰ شاخه گاردریل ، نصب بیش از ۴۰۰ مورد علائم راهنمایی در محورها ، رنگ‌آمیزی ۲۰۰ مورد تابلو ، لای روبی ۱۵ پل ، خط‌کشی ۱۵۰ کیلومتر از راه‌ها با رنگ سرد ، نصب ۱۳۰ عدد تابلوی جان‌پناه در بزرگراه رضی – هفت‌چشمه و نصب هزار و ۲۵۰ عدد بازتاب چشم‌گربه‌ای در راه جدید توسانلو – گیلارلو – شرفه را از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان شهرستان گرمی در ۶ ماه اول امسال عنوان کرد .

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی با بیان اینکه ۵۸۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری راه‌های اصلی و فرعی شهرستان استفاده شده تصریح کرد : هم‌اکنون عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راه اصلی رضی ، برگ چای و ۱۰ کیلومتر از مسیر گردنه لنگان در حال اجراست .

فرمان از در حال اجرا بودن عملیات ایجاد سیستم روشنایی ۴ کیلومتر از مسیر شرفه گرمی خبر داد و گفت : نیروهای پرتلاش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی برای خدمت شبانه‌روزی به مردم شریف با همه توان در میدان عمل آماده انجام وظیفه هستند .




مطالب مرتبط

وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر ۷ طرح لکه‌گیری ، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی استان قزوین را نیز با اعتبار ۲۴۷۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد کرد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابرکوه گفت : در یک سال اخیر بالغ‌بر ۴۷ هزار و ۷۹۲ مترمربع از محورهای مواصلاتی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : با رفع مشکل قیر ، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده ...

|

بهسازی ، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور نوگنبد – شمش و بالعکس واقع در محدوده کنارگذر یزد ، با اعتبار هزینه شده ۹۰ میلیارد ریال به طول ۵ کیلومتر ، یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره‌برداری است که برای ۳۸ نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر اظهار کرد : طی ۲ هفته گذشته ۷ کیلومتر عملیات قنوزنی و رفع افتادگی شانه در ...

|

نظرات کاربران