در حال بارگذاری ...

پایان عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ضیاءآباد - خرمدشت


برای اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت بخشی از جاده ضیاءآباد - خرمدشت به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر، ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره ‌کل راه و شهرسازی قزوین از پایان عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ضیاءآباد - خرمدشت در محدوده روستای ورسج خبر داد .

جعفر قزوینیان با اعلام این خبر گفت : زیرسازی این مسیر که به علت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین دچار آسیب‌های فراوانی شده بود به روش تثبیت با سیمان (به کارگیری دستگاه تثبت کننده WR )و بهسازی آن نیز برای نخستین مرتبه با استفاده از فناوری بتن غلطکی در استان صورت گرفت . وضعیت نامناسب روکش آسفالت این مسیر که مشکلات زیادی را برای عبور خودروهای سواری به خصوص روستائیان حاشیه آن ایجاد کرده بود ، در حال حاضر مناسب‌سازی شده و ایمنی بالایی را نیز برای مسافران و رانندگان عبوری فراهم کرده است .

به گفته این مسئول ، برای اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت بخشی از جاده ضیاءآباد - خرمدشت به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر، ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است . این جاده آزادراه و جاده قدیم قزوین - زنجان را به جاده قزوین - همدان متصل کرده و طول مسیر را برای رانندگان و مسافران نیز ۱۳ کیلومتر کوتاه‌تر می کند .

جاده ضیاء آباد - خرمدشت در شهرستان تاکستان واقع در غرب استان قزوین قرار دارد .




مطالب مرتبط

افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

|

خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

|

۳۱ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده بنارویه تا گردنه دارابی از سوی شرکت ساخت و توسعه پیمان سپاری شده است و با توجه به تخصیص اعتبارات ۱۳ کیلومتر از مسیر در محدوده روستای بریز به عنوان اولویت اول اجرایی شده است .

|

تکمیل ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور ١٨٠ کیلومتری میانه - میاندوآب ، محور قزوین - الموت به طول ۶۲ کیلومتر ، از مهمترین برنامه هایی است که در شرکت ساخت در برنامه تکمیل قرار دارد .

|

مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به تبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی ، مسئله راه‌های مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریع‌تر ، آسان‌تر و در عین حال ارزان‌ترین فرآورده‌ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان استان و این اداره کل است .

|

نظرات کاربران