در حال بارگذاری ...
  • آغاز فروش بلیت های پاییزی قطارهای رجا از ۲۳ مهر


    هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا در ایام مذکور می توانند به روش های مختلفی از جمله : اینترنتی ، اپلیکیشنی ، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ ، نمایندگی های مجاز سراسر کشور ، اقدام کنند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، فروش بلیت قطارهای رجا حد فاصل تاریخ‌های اول آبان لغایت ۳۰ آذر ماه ۹۶ ، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه آغاز می شود .

    روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود : فروش بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به صورت همزمان از کلیه کانال های فروش شرکت رجا از ساعت ۹ صبح همین تاریخ انجام می‌شود .

    هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا در ایام مذکور می توانند به روش های مختلفی از جمله : اینترنتی ، اپلیکیشنی ، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ ، نمایندگی های مجاز سراسر کشور ، اقدام کنند .

    شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره ای و لحظه ای بلیت قطارهای خود ، کانال تلگرامی "سفر ارزان" را به نشانی @safararzan1539 راه اندازی کرده است .

    هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از : نشانی دفاتر فروش ، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند .

    شماره پیامک ۳۰۰۰۱۵۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها ، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت می‌باشد .




    مطالب مرتبط

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    هم اکنون ۵۷ درصد قطارهای برون شهری ما از مشهد یا به مشهد است برای همین راه آهن با افتخار خود را خادم زائران امام رضا می داند و از این رو باید از ابتدای سفر تا انتها به طوری اکرام مسافرین صورت بگیرد که هر کدام از مسافران ، به سفیران حمل و نقل ریلی تبدیل شوند .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران