در حال بارگذاری ...
  • آغاز پروازهای منطقه ای ناوگان نوین هما از استان هرمزگان


    هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید فعالیت خود با تاسیس یک شرکت منطقه‌ای ، قصد دارد نقاط کمتر برخودار را به مراکز استانی و پروازی ، پیوند دهد و فرودگاه های کمتر فعال را نیز عملیاتی کند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، ناوگان نوین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از پنجشنبه ۲۰ مهر ، پروازهای منطقه‌ای و توسعه‌ای خود را از استان هرمزگان آغاز می کند .

    ناوگان هواپیماهای ATR که پس از حدود ۲۰ سال به صورت نو خریداری و ۶ فروند آن وارد کشور شده است از پنجشنبه هفته جاری فعالیت های منطقه‌ای خود را از مبدا بندرعباس به ۱۰ مقصد آغاز کرده و نخستین پرواز آن به جزیره #ابوموسی خواهد بود .

    گفتنی است هواپیماهای ATR72-600 به دلیل توانایی و قابلیتهایش مانند چابکی ، داشتن پلکان ، ظرفیت متناسب و مصرف بهینه می توانند مقاصد کوتاه را پیوند داده و استمرار خدمات پروازی را تضمین کنند .

    هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید فعالیت خود با تاسیس یک شرکت منطقه‌ای ، قصد دارد نقاط کمتر برخودار را به مراکز استانی و پروازی ، پیوند دهد و فرودگاه های کمتر فعال را نیز عملیاتی کند .

    ناوگان هواپیمای کوتاه برد "هما" شامل ATR72-600 و فوکر F100 در این شرکت منطقه‌ای پرواز خواهند کرد .

    ۱۰ مقصد جدید پروازی "هما" به محوریت (بیس) "بندرعباس" مرکز استان هرمزگان ، شامل جزیره ابوموسی ، چابهار ، ایرانشهر ، زاهدان ، اهواز ، کرمان ، اصفهان ، شیراز ، جزیره کیش و عسلویه است .




    مطالب مرتبط

    اعزام زائران استان‌های تهران ، خراسان رضوی ، اصفهان و فارس نیز تا روز ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ با حضور مهرداد بذرپاش‌ وزیر راه و شهرسازی ، خلبان محمدرضا اشرف ، محمدعلی رضایی و خلبان ابوذر شیرودی به عنوان اعضای‌ ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، زائران عمره گزار استان هرمزگان در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه با پرواز هما از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی اعزام می‌شوند . ...

    |

    مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" گفت : ز ابتدای شروع عملیات اعزام عمره‌گزاران تا ...

    |

    نظرات کاربران