در حال بارگذاری ...
  • تسریع در عملیات احداث پروژه قطعه چهار (الف) محور مشهد – سرخس


    پیشنهاد تغییر مسیر و احداث واریانت از کیلومتر ۶۰ الی ۶۴ توسط شرکت مشاور پروژه ارائه گردید که در این بازدید چگونگی اجرای آن بررسی شد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سرپرست اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بازدید از روند عملیات اجرایی قطعه چهارم محور مشهد – سرخس ، از کاهش هزینه‌ها و تسریع در احداث پروژه تکمیل عملیات اجرایی قطعه چهار (الف) محور مشهد – سرخس خبر داد .

    محمد ذاکری در بازدید از قطعه چهار (الف) محور مشهد – سرخس گفت : با هدف کاهش هزینه‌ها و تسریع در روند اجرایی عملیات ساخت قطعه چهارم (الف) محور مشهد – سرخس ، پیشنهاد تغییر مسیر و احداث واریانت از کیلومتر ۶۰ الی ۶۴ توسط شرکت مشاور پروژه ارائه گردید که در این بازدید چگونگی اجرای آن بررسی شد .

    وی دلایل این تغییر مسیر در ادامه تکمیل عملیات اجرایی محور مشهد - سرخس را کاهش تعداد قوس‌ها ، کاهش شیب طولی ، کاهش قابل توجه عملیات خاک‌برداری و آفتاب‌گیر بودن مسیر جدید که باعث ایمنی بیشتر برای راننده‌ها و کاهش هزینه‌های عملیات راهداری و نگهداری می‌شود ، عنوان کرد و افزود : همچنین با احداث این واریانت مشکل کاهش طول ارتفاع و دهانه پل چگودر نیز حل خواهد شد که همه این‌ها می‌تواند باعث کاهش بار مالی اجرای پروژه شود .




    مطالب مرتبط

    آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بررسی آخرین وضعیت قطعه سوم پروژه احداث باند دوم مسیر کاشمر به سه راهی شادمهر ، از دستور ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : با بسیج کلیه امکانات و آماده باش کامل ...

    |

    در این عملیات راهداری مقدار ۸۴۰۰ تن مخلوط شن و نمک نیز برای جلوگیری از لغزش خودروها و جلوگیری از یخ زدگی در سطوح جاده‌ها پخش شد .

    |

    ۳۵۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین در ۴۷۸ پایگاه راهداری و ۲۴۸ گردنه استراتژیک کشور در راه‌های شریانی مستقر و مشغول فعالیت برفروبی هستند .

    |

    نظرات کاربران