در حال بارگذاری ...

عملیات اجرایی آسفالت‌ریزی راه روستایی اکبرآباد – سراب میرزا در سنندج


با اتمام و بهره‌برداری از این راه روستایی بالغ بر ۸۹ خانوار با جمعیتی حدود ۳۴۰ نفر از راه آسفالته و بهسازی شده بهره‌مند خواهند شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان از آغاز عملیات اجرایی آسفالت‌ریزی راه روستایی اکبرآباد – سراب میرزا در سنندج خبر داد .

رامین محمودی گفت : طول این پروژه ۵ کیلومتر است که عملیات خاک‌برداری ، خاک‌ریزی ، بنایی ، زیراساس و اساس مسیر به اتمام رسیده است . در اواخر هفته گذشته نیز عملیات آسفالت‌ریزی مسیر شروع شده که امیدواریم به زودی به اتمام برسد .

وی ادامه داد : با اتمام و بهره‌برداری از این راه روستایی بالغ بر ۸۹ خانوار با جمعیتی حدود ۳۴۰ نفر از راه آسفالته و بهسازی شده بهره‌مند خواهند شد .




مطالب مرتبط

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

|

مشکلات به وجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است .

|

طول این محور مجموعاً ۱۲ کیلومتر بوده که کار نقشه‌برداری و طراحی آن اتمام و ترانشه‌برداری مسیر روستای فوق نیز به‌صورت موازی با تعریض ابنیه آن ادامه خواهد یافت .

|

در ابتدای کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ، تنها کار ساخت ، بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر انجام شده بود که توسعه راه‌های روستایی طی دو سال گذشته ، نشان از عزم جدی این دولت در محرومیت‌زدایی دارد .

|

نظرات کاربران