در حال بارگذاری ...

لکه گیری و روکش آسفالت ۷۱۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان رضوی


بر اساس ابلاغ سازمان راهداری مناقصه لکه‌گیری جاده‌های استان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال ظرف دو هفته آتی برپا می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت : ۷۱۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی استان طی شش ماه نخست امسال با استفاده از ۲۴ هزار و ۸۸۰ تن قیر رایگان لکه‌گیری و روکش آسفالت شد .

علی رجایی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود : این مقدار قیر رایگان توسط سازمان راهداری به خراسان رضوی اختصاص یافت . از این مقدار دو هزار و ۴۰۰ تن با احتساب قیمت روز تحویل پیمانکاران شده است .

وی گفت : همچنین بر اساس ابلاغ سازمان راهداری مناقصه لکه‌گیری جاده‌های استان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال ظرف دو هفته آتی برپا می‌شود . با انجام این مناقصه قراردادهایی با ۱۰ پیمانکار برای اجرای دو هزار کیلومتر روکش آسفالت ، ۵۸۰ کیلومتر لکه‌گیری و ۱۰۰ کیلومتر درزگیری در طول جاده‌های خراسان‌رضوی منعقد خواهد شد .

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۴ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است .




مطالب مرتبط

چهار نقطه حادثه خیز با احداث راه ، شش نقطه با ترانشه و یک نقطه حادثه خیز هم با ساماندهی تقاطع غیرهمسطح اصلاح شد .

|

۱۶۷۴ کیلومتر احداث ، بهسازی و آسفالت راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۵۴۳۴ میلیارد تومان و بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت ۲۵۴۴ کیلومتر راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۴۳۶۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد . همچنین در این ایام ۴۱ پروژه رفع و اصلاح نقاط پرحادثه به ارزش ۲۹۸ ...

|

در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی ، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت .

|

تأمین اعتبار برای اجرای روکش آسفالت محور سیاوشان - جعفرآباد انجام شده‌ است . علاوه بر اجرای این پروژه، عملیات لکه گیری روکش آسفالت محور آشتیان - راه جرد نیز در دست اقدام است .

|

علاوه بر این در مدت یاد شده ، ۴۵ کیلومتر اجرای نیوجرسی ، ۶۴ کیلومتر احداث روشنایی ، نصب ۱۴۸۶۰۰ عدد بازتاب ایمنی ، نصب ۷۵۵۰۰ تابلو علائم، ایجاد ۱۰۹ کیلومتر شیار لرزاننده و نصب ۱۳۸۶ متر مربع تابلو اطلاعاتی با اعتبار ۳۹۶۶ میلیارد ریال در استان خوزستان انجام شد .

|

نظرات کاربران