در حال بارگذاری ...

بازگشایی محور هراز توسط نیروهای راهداری


با توجه به اینکه مردم در این موقع از فصل پاییز انتظار بارش چنین برفی را نداشتند و احتمال همراه نداشتن زنجیر چرخ هم از برخی از مردم می‌رفت ، تصمیم به انسداد مقطعی گرفته شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رفع انسداد محور هراز و باز شدن این محور توسط نیروهای راهداری خبر داد و گفت : به ادارات کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای سراسر کشور تاکید کرده‌ایم آمادگی و حضور مستمر در جاده‌ها را در دستور کار داشته باشند .

عبدالهاشم حسن نیا از رفع انسداد محور هراز و باز شدن این محور توسط نیروهای راهداری خبر داد و گفت : محور هزار حد فاصل وانا تا امام زاده هاشم در محور هراز به دلیل بارش برف به صورت مقطعی بسته شده بود لحظاتی پیش باز شد و مسافران به سفر خود ادامه دادند . با توجه به اینکه مردم در این موقع از فصل پاییز انتظار بارش چنین برفی را نداشتند و احتمال همراه نداشتن زنجیر چرخ هم از برخی از مردم می‌رفت ، تصمیم به انسداد مقطعی گرفته شد .

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد : علی رغم اطلاع رسانی سازمان هواشناسی و سامانه ۱۴۱ نمی توان انتظار داشت که همه مسافران حاضر در جاد‌ه‌ها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند . لذا تاکید ما به ادارات کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در سراسر کشور ، آمادگی و حضور مستمر در جاده‌ها به منظور جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی در زمان انسداد‌های مقطعی است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

بیشترین حجم سفرها به استان‌های واقع در شمال ، غرب و جنوب کشور و از محورهای مواصلاتی استان‌های تهران ، البرز ، قم ، مرکزی انجام شده است .

|

با ایجاد حساب کاربری ، گزارش‌هایی مانند تصادف و اثرات ایجاد شده ، ایجاد راهبندان‌ ، حجم بالای تردد ، انسداد ، گزارش شرایط جوی جاده‌ها و مخاطرات جاده‌ای مانند عملیات عمرانی ، وجود چاله و ... ، با توجه به موقعیت جغرافیایی به کاربر ارسال می‌شود .

|

طی این مدت بیشترین تماس ها در خصوص وضعیت جوی و جاده ای ، شکایت و پیگیری شکایت از شرکت های باری و مسافری و مشکلات جاده ای ثبت شد .

|

         

|

نظرات کاربران