در حال بارگذاری ...

انسداد محور هراز به دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی


جاده هراز که یکی از پرترافیک ترین محورهای کشور با میانگین تردد روزانه ۴۰ هزار دستگاه خودرو سواری است ، شب گذشته نیز به دلیل ریزش سنگ به طور موقت بسته شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، طبق اعلام مرکز مدیریت را‌ه‌های کشور حدفاصل وانا تا امامزاده هاشم در محور هراز به دلیل بارش برف در محدوده فوق تا اطلاع ثانوی مسدود شد .

صبح امروز پنج شنبه ۱۳ مهرماه مرکز مدیریت راه‌های کشور از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام کرد که حدفاصل وانا تا امامزاده هاشم در محور هراز به دلیل بارش برف در محدوده فوق تا اطلاع ثانوی مسدود شد .

همچنین عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران  بسته شدن جاده هراز را به دلیل ریزش سنگ تایید کرد و گفت که گروه‌های راهداری سرگرم برداشتن سنگ ریزه ها از کف جاده و بازگشایی محور هستند .

وی پیش بینی کرد حداکثر تا ساعتی دیگر این محور بار دیگر بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته شود و همچنین نجفی به رانندگان توصیه کرد که در شرایط فعلی برای تردد از محور جایگزین سوادکوه ( قائمشهر - تهران) استفاده کنند .

جاده هراز که یکی از پرترافیک ترین محورهای کشور با میانگین تردد روزانه ۴۰ هزار دستگاه خودرو سواری است ، شب گذشته نیز به دلیل ریزش سنگ به طور موقت بسته شد .

در این حادثه یک نفر از سرنشینان پراید براثر ریزش سنگ بر روی خودرو جان خود را از دست داده است و این چندمین حادثه ریزش در جاده هراز در یک ماه اخیر است .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بسته شدن جاده هراز را به دلیل ریزش سنگ تایید کرد .

عباسعلی نجفی روز پنجشنبه گفت که گروه های راهداری سرگرم برداشتن سنگ ریزه ها از کف جاده و بازگشایی محور هستند . وی پیش بینی کرد حداکثر تا ساعتی دیگر این محور بار دیگر بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته شود .

نجفی به رانندگان توصیه کرد که در شرایط فعلی برای تردد از محور جایگزین سوادکوه ( قائمشهر - تهران) استفاده کنند .

جاده هراز به دلیل مسافت کمتر به تهران در مقایسه با سایر محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که یک سوم ترافیک محورهای استان مربوط به این محور است .




مطالب مرتبط

بیشترین حجم سفرها به استان‌های واقع در شمال ، غرب و جنوب کشور و از محورهای مواصلاتی استان‌های تهران ، البرز ، قم ، مرکزی انجام شده است .

|

با ایجاد حساب کاربری ، گزارش‌هایی مانند تصادف و اثرات ایجاد شده ، ایجاد راهبندان‌ ، حجم بالای تردد ، انسداد ، گزارش شرایط جوی جاده‌ها و مخاطرات جاده‌ای مانند عملیات عمرانی ، وجود چاله و ... ، با توجه به موقعیت جغرافیایی به کاربر ارسال می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از آمادگی کامل راهداری استان جهت خدمت به زائرین بارگاه امام هشتم(ع) در نوروز ...

|

طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود . پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط ، مقررات و بخشنامه‌های ...

|

طی این مدت بیشترین تماس ها در خصوص وضعیت جوی و جاده ای ، شکایت و پیگیری شکایت از شرکت های باری و مسافری و مشکلات جاده ای ثبت شد .

|

نظرات کاربران