در حال بارگذاری ...

نصب ۶ دوربین ثبت تخلف در محور بجنورد - جنگل گلستان تا پایان سال


بر این اساس تا پایان سال شمار دوربین‌های کنترل سرعت در استان به ۱۸ دستگاه می‌رسد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : ارتقای ایمنی تردد در محور بجنورد به جنگل گلستان نیازمند افزایش دوربین‌های کنترل سرعت است که با اجرای طرح راهسازی انجام می‌شود .

علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد : پس از تکمیل و اتمام پروژه راهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان نسبت به افزایش دوربین‌های کنترل سرعت اقدام خواهد شد . اکنون ۱۲ دستگاه دوربین ثبت تخلف در سطح جاده‌های این استان نصب شده و ۶ دستگاه دوربین دیگر نیز در حال نصب است . بر این اساس تا پایان سال شمار دوربین‌های کنترل سرعت در استان به ۱۸ دستگاه می‌رسد .

بدیعی مقدم درباره ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نقش آن در کاهش حوادث جاده‌ای و ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها گفت : اکنون ۹ مجتمع خدمات رفاهی در این استان در حال بهره‌برداری است و پنج مجتمع نیز در مرحله ساخت است . موافقت اصولی برای ساخت ۲ مجتمع خدمات رفاهی نیز صادر شده است .

بدیعی مقدم افزود : در وضعیت مطلوب در صورتی که در هر ۵۰ کیلومتر یک مجتمع خدماتی - رفاهی در محورهای برون‌شهری توسط بخش خصوصی ساخته شود می‌توان به جلوگیری از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان کمک کرد . خستگی و خواب‌آلودگی علت بیشتر حوادث جاده‌ای است و در صورت توقف رانندگان در این‌گونه مجتمع‌ها ایمنی سفرها ارتقا پیدا می‌کند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : ضلع شمالی محور چمن بید - جنگل گلستان نیاز جدی به ایجاد یک مجتمع خدماتی رفاهی دارد .




مطالب مرتبط

برای ارتقا سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها انجام‌ می‌شود .

|

راه‌های ارتباطی استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه‌های پرترافیک محسوب می‌شود که این امر اهمیت راه‌ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است .

|

در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها ، سرویس‌های بهداشتی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه رستوران ، آشپزخانه ، پارکینگ ، ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد .

|

کمیسیون‌ ویژه ماده ۱۲ ، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است .

|

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

نظرات کاربران