در حال بارگذاری ...

انتصاب فرزانه شرفبافی به عنوان مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران


تکیه بر اصول مدیریت بازرگانی حاکمیت شرکتی و مدیریت حرفه‌ای مهم‌ترین اصولی هستند که باید مورد توجه سرکار و تمامی اعضای محترم هیات مدیره باشد و به هیچ وجه از آن‌ها تخطی نکنید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست معاون اول رییس‌جمهوری ، با انتصاب خانم فرزانه شرفبافی به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد .

وزیر راه و شهرسازی در حکم فرزانه شرفبافی تاکید کرده بود ؛ بایسته است که در انجام ماموریت سپرده شده به موارد زیر توجه فرمایید :

۱- اقدام در جهت بازسازی ساختاری همه جانبه‌ی هما اعم از حقوق ، مالی ، فنی و ناوگان و تجهیزات و مطابق با مصوبه ۱۶۱۲۴۳/ ت ۵۰۳۹۲ه ، مورخ ۹۳/۱۲/۲۸ هیات وزیران و پیگیری و تداوم فعالیت‌هایی که مدیریت پیشین در این ارتباط آغاز کردند و انجام دادند .

۲- هما باید برای رقابت در سطح منطقه و جهان آماده و به عنوان شرکتی در سطح جهانی ارتقا یابد . لازمه این کار بکارگیری مدیریت تحول تمام عیار در شرکت است که امید است با همکاری تمام همکاران هما اعم از عوامل فنی ، عملیات، بازرگانی و خدمات و با تکیه بر هویت همایی آنان و توسعه فرهنگ مشارکت و مسئولیت اجتماعی در شرکت این کار به نحو احسن و با کمترین هزینه به سرانجام برسد .

۳- ایمنی و استانداردهای پرواز قواعد غیرقابل شکست در عملیات هوانوردی هستند . از شما و تمام عوامل فنی و عملیاتی هما انتظار می‌رود که به طور مستمر نحوه‌ی بکارگیری و اجرای فرآیندهای ایمنی و استاندارها را مورد ارزیابی قرار دهید و اقدامات لازم را در جهت افزایش کارایی آن‌ها معمول دارید .

۴- تکیه بر اصول مدیریت بازرگانی حاکمیت شرکتی و مدیریت حرفه‌ای مهم‌ترین اصولی هستند که باید مورد توجه سرکار و تمامی اعضای محترم هیات مدیره باشد و به هیچ وجه از آن‌ها تخطی نکنید .

۵- هما در نهایت یک شرکت خدمات هواپیمایی است . از این‌رو ، اصلی‌ترین هدف آن باید جلب رضایت مشتریان باشد . علیرغم اینکه نوسازی ناوگان در طی زمان انجام خواهد شد ، هما باید به دستورالعمل حقوق مسافر وفادار و تمامی تلاش خود را در جهت کمینه کردن تاخیرها و عرضه برترین خدمات به مشتریان بکار گیرد . نهایتا برترین شاخص موفقیت هما میزان رضایت مشتریان آن است .

۶- با توجه به خرید هواپیماهای برد کوتاه ، یک تغییر ساختاری در سازمان هما باید صورت گیرد تا هما بتواند خدمات منطقه‌ای را در ایران عرضه کند ، همه ما از اینکه هما پیام‌آور توسعه منطقه‌ای ، دسترسی گسترده‌تر مردم به خدمات هوایی و برقراری عدالت جغرافیایی در آینده خواهد بود ، افتخار خواهیم کرد .




مطالب مرتبط

طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به مطلوب و کم بودن زمان سفر میزان استفاده اقشار متوسط و ضعیف جامعه از بخش هوایی افزایش یافته است . بخشی از کمبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضا است و با توجه به شرایط مطلوبی که در این زمینه وجود دارد و به طور معمول گزینه متعالی برای سفر مردم ...

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

|

افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

|

نظرات کاربران