در حال بارگذاری ...
  • آخرین اخبار

     
  • انتصاب فرزانه شرفبافی به عنوان مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران


    تکیه بر اصول مدیریت بازرگانی حاکمیت شرکتی و مدیریت حرفه‌ای مهم‌ترین اصولی هستند که باید مورد توجه سرکار و تمامی اعضای محترم هیات مدیره باشد و به هیچ وجه از آن‌ها تخطی نکنید .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست معاون اول رییس‌جمهوری ، با انتصاب خانم فرزانه شرفبافی به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد .

    وزیر راه و شهرسازی در حکم فرزانه شرفبافی تاکید کرده بود ؛ بایسته است که در انجام ماموریت سپرده شده به موارد زیر توجه فرمایید :

    ۱- اقدام در جهت بازسازی ساختاری همه جانبه‌ی هما اعم از حقوق ، مالی ، فنی و ناوگان و تجهیزات و مطابق با مصوبه ۱۶۱۲۴۳/ ت ۵۰۳۹۲ه ، مورخ ۹۳/۱۲/۲۸ هیات وزیران و پیگیری و تداوم فعالیت‌هایی که مدیریت پیشین در این ارتباط آغاز کردند و انجام دادند .

    ۲- هما باید برای رقابت در سطح منطقه و جهان آماده و به عنوان شرکتی در سطح جهانی ارتقا یابد . لازمه این کار بکارگیری مدیریت تحول تمام عیار در شرکت است که امید است با همکاری تمام همکاران هما اعم از عوامل فنی ، عملیات، بازرگانی و خدمات و با تکیه بر هویت همایی آنان و توسعه فرهنگ مشارکت و مسئولیت اجتماعی در شرکت این کار به نحو احسن و با کمترین هزینه به سرانجام برسد .

    ۳- ایمنی و استانداردهای پرواز قواعد غیرقابل شکست در عملیات هوانوردی هستند . از شما و تمام عوامل فنی و عملیاتی هما انتظار می‌رود که به طور مستمر نحوه‌ی بکارگیری و اجرای فرآیندهای ایمنی و استاندارها را مورد ارزیابی قرار دهید و اقدامات لازم را در جهت افزایش کارایی آن‌ها معمول دارید .

    ۴- تکیه بر اصول مدیریت بازرگانی حاکمیت شرکتی و مدیریت حرفه‌ای مهم‌ترین اصولی هستند که باید مورد توجه سرکار و تمامی اعضای محترم هیات مدیره باشد و به هیچ وجه از آن‌ها تخطی نکنید .

    ۵- هما در نهایت یک شرکت خدمات هواپیمایی است . از این‌رو ، اصلی‌ترین هدف آن باید جلب رضایت مشتریان باشد . علیرغم اینکه نوسازی ناوگان در طی زمان انجام خواهد شد ، هما باید به دستورالعمل حقوق مسافر وفادار و تمامی تلاش خود را در جهت کمینه کردن تاخیرها و عرضه برترین خدمات به مشتریان بکار گیرد . نهایتا برترین شاخص موفقیت هما میزان رضایت مشتریان آن است .

    ۶- با توجه به خرید هواپیماهای برد کوتاه ، یک تغییر ساختاری در سازمان هما باید صورت گیرد تا هما بتواند خدمات منطقه‌ای را در ایران عرضه کند ، همه ما از اینکه هما پیام‌آور توسعه منطقه‌ای ، دسترسی گسترده‌تر مردم به خدمات هوایی و برقراری عدالت جغرافیایی در آینده خواهد بود ، افتخار خواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    رونمایی یک شرکت دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی

    رونمایی یک شرکت دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی

    حضور ۲۹ شرکت در این نمایشگاه حاکی از زنده و پویا بودن آن است و ما به آینده صنعت ریلی خوشبین هستیم . البته در پایان این نمایشگاه یک گزارش کامل از قراردادهای منعقد شده در طول دوره برگزاری ارائه خواهد شد .

    |

    تشریح پیشرفت‌های بخش هوانوردی در فرودگاه گرگان

    تشریح پیشرفت‌های بخش هوانوردی در فرودگاه گرگان

    تجهیزات بسیار پیشرفته هوانوردی هم از منظر روشنایی و هم از منظر ناوبری و کمک ناوبری در فرودگاه نصب شده است . این تجهیزات می‌تواند امکان پذیرایی از پروازهای سنگین را در فرودگاه گرگان فراهم و پروازهای بین‌المللی را با استفاده از هواپیماهای مختلف دایر کند البته این بسته به آن ...

    |

    برگزاری جلسه هماهنگی عملیات حج در سازمان هواپیمایی کشوری

    برگزاری جلسه هماهنگی عملیات حج در سازمان هواپیمایی کشوری

    حج تمتع امسال با پروازهای تابستانی مصادف است . بنابراین لازم است که فرودگاه‌ها ، شرکت‌های هواپیمایی و هم سایر سرویس دهندگان مانند پلیس فرودگاه‌ها ، سپاه حفاظت هواپیمایی ، واحد سوختگیری ، هندلینگ و ... خود را به صورت مضاعف آماده کرده تا بتوانند به زائرین بیت الله حرام خدمت ...

    |

    نظرات کاربران