در حال بارگذاری ...

بازگشایی ۲۷ کیلومتر از راه های مناطق سیل‌زده مشکین‌شهر توسط راهداران


راهداران خستگی‌ناپذیر با ۹ دستگاه ماشین‌آلات سبک ، سنگین و سوخت‌رسان توانستند ۲۷ کیلومتر از راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی مناطق سیل زده شهرستان مشکین‌شهر را بازگشایی کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بازگشایی ۲۷ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی در مناطق سیل زده شهرستان مشکین‌شهر خبر داد .

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مشکین‌شهر که با حضور سرپرست استانداری اردبیل برگزار شد با اعلام این خبر گفت : راهداران پرتلاش با تمام توان برای ارائه خدمات و امدادرسانی به سیل‌زدگان در سه بخش مرکزی ، قصابه و مرادلو ۱۱۳ ساعت فعالیت کردند .

وی با بیان اینکه نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به موقع در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدامات لازم را انجام داده افزود : راهداران خستگی‌ناپذیر با ۹ دستگاه ماشین‌آلات سبک ، سنگین و سوخت‌رسان توانستند ۲۷ کیلومتر از راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی مناطق سیل زده شهرستان مشکین‌شهر را بازگشایی کنند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون راهداران در حال بازگشایی و پاک‌سازی ریزش‌های ناشی از سیل در مسیر فرعی مشکین‌شهر هریس هستند ، گفت : این اداره کل برای مقابله با حوادث احتمالی شرایط نامساعد جوی و وقوع سیلاب طبق پیش‌بینی هواشناسی و مدیریت بحران کاملاً آماده است .




مطالب مرتبط

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

|

مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد .

|

نظرات کاربران