در حال بارگذاری ...

حمایت شرکت فرودگاه‎ها از برقراری پرواز در فرودگاه کلاله


ساخت ترمینال جدید فرودگاه گرگان با مساحت ۹۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اواخر سال ۹۳ شروع شده است و پیش‎بینی می‎شود که تا پایان اردیبهشت ۹۷ به بهره‎برداری برسد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل فرودگاه‎های گلستان از تاکید خاص مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران بر تسریع در تکمیل ترمینال جدید فرودگاه گرگان خبر داد .

رامین آذری ، به بازدید اخیر رحمت‎اله مه آبادی به همراه غلامحسین باقریان ، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی و حسین اسفندیاری ، قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها از فرودگاه گرگان و پروژه ترمینال جدید آن اشاره کرد و گفت : مدیرعامل در این بازدید از این پروژه به عنوان شاخص‎ترین طرح فرودگاهی گلستان یاد کرد .

مدیرکل فرودگاه‎های گلستان افزود : ساخت ترمینال جدید فرودگاه گرگان با مساحت ۹۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اواخر سال ۹۳ شروع شده است و پیش‎بینی می‎شود که تا پایان اردیبهشت ۹۷ به بهره‎برداری برسد .

رامین آذری همچنین از دیدار غلامحسین باقریان با نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کلاله خبر داد .

مدیرکل فرودگاه‎های گلستان گفت : در این دیدار معاون عملیات فرودگاهی با اشاره به ظرفیت‎های فرودگاه کلاله و پتانسیل منطقه شرق استان گلستان بر لزوم استفاده از این ظرفیت‎ها و بالفعل کردن پتانسیل‎ها برای رونق دادن به این فرودگاه و پروازهای آن تاکید کرد و گفت : شرکت فرودگاه‎ها با تمام توان از فرودگاه کلاله و برقراری پروازهای آن حمایت کرده و خواهد کرد .

وی با اشاره به بازدید باقریان از فرودگاه کلاله افزود : معاون عملیات فرودگاهی همچنین با حضور در سالن ترمینال فرودگاه کلاله همزمان با پذیرش مسافران پروازی، از قسمت‎های مختلف این سالن بازدید و در ادامه از ساختمان موتورخانه و برق اضطراری ‎، انبار ‎، اپرون ‎، باند ‎، محوطه پروازی و ایستگاه آتشنشانی و هدایت زمینی فرودگاه کلاله دیدن کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

|

نظرات کاربران