در حال بارگذاری ...
  • رشد ۱۳ درصدی تخلیه و بارگیری بار در راه آهن یزد


    این اداره کل ، در تن کیلومتر بار خالص حمل شده با ۲ میلیارد و ۸۲۱ میلیون و در تن کیلومتر مبدا - مقصد با ۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون، به ترتیب ۷ و ۱۱ درصد رشد داشته است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه آهن یزد از تخلیه و بارگیری ۱۰ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۵۲۷ تن مواد معدنی ، کنسانتره و دیگر محموله ها طی شش ماه نخست سال جاری در این اداره کل خبر داد .

    سید مصطفی داودی گفت : در شش ماه نخست سال جاری ، ۱۰ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۵۲۷ تن مواد معدنی ، کنسانتره و دیگر محموله ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد یافته است .

    وی تصریح کرد : طی این مدت ۷ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۶۹۴ تن مواد معدنی ، کنسانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران ، گندله سازی اردکان و معدن چادر ملو بوسیله ۱۰۳ هزار و ۳۵۵ واگن به مقاصد فولاد اصفهان ، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته ، ۱۰ درصد رشد داشته است .

    داودی ادامه داد : همچنین ۲ میلیون و ۴۱۲ هزار و۸۳۳ تن محموله از قبیل سنگ آهن ، کنسانتره ، گندم ، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که نشان از رشد ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد .

    وی افزود : این اداره کل ، در تن کیلومتر بار خالص حمل شده با ۲ میلیارد و ۸۲۱ میلیون و در تن کیلومتر مبدا - مقصد با ۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون، به ترتیب ۷ و ۱۱ درصد رشد داشته است .




    مطالب مرتبط

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راه‌آهن کرمان از رشد ۷۷ درصدی درآمد ، ۸۷ درصدی تخلیه ، ۱۲ درصدی تناژ بارگیری و ۹ درصدی بار صادراتی در راه‌آهن ...

    |

    حفاری این مسیر به طول ۲۵۰۰ متر توسط شرکت آبفا انجام شد و جای گذاری کابل و تمهیدات لازم برای اجرای ایمن طرح، توسط این اداره کل صورت گرفت .

    |

    نظرات کاربران