در حال بارگذاری ...

آسفالت ۳۵ کیلومتر از بزرگراه اهر – هریس – تبریز تا پایان سال


هر اندازه‌ای که پیمانکاران بتوانند از جاده اهر – تبریز را به بزرگراه تبدیل کنند همان اندازه نیز می‌توانیم مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم و هر قدری که پیمانکاران در این پروژه کار کنند همان‌قدر می‌توانند پول بگیرند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز در محل پروژه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران اهر و هریس برگزار شد .

توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز در محل پروژه که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران اهر و هریس برگزار شد ، اظهار کرد : پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز در سه قطعه در حال ساخت است و امیدواریم بتوانیم طبق قول‌هایی که داده‌ایم در اسرع وقت به اتمام برسانیم .

وی با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز از نیمه دوم شهریورماه آغاز شده ، افزود : سعی داریم با همت پیمانکاران و حمایت‌های مسئولین امسال ۳۰ الی ۳۵ کیلومتر از پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز را آسفالت‌ریزی کنیم .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز یکی از اولویت‌دارترین پروژه‌های ملی و استانی عنوان کرد و گفت : اتمام این بزرگراه در واقع خدمتی بزرگ به مردم بیش از ۱۰ شهرستان خواهد بود چرا که بزرگراه اهر – هریس – تبریز یکی از پرترافیک‌ترین محورهای آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود .

اتمام این بزرگراه در واقع خدمتی بزرگ به مردم بیش از ۱۰ شهرستان خواهد بود چرا که بزرگراه اهر – هریس – تبریز یکی از پرترافیک‌ترین محورهای آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود .

اخلاقی با بیان اینکه اتمام کامل بزرگراه اهر – هریس – تبریز از حوادث و سوانح رانندگی و تلفات جانی جلوگیری می‌کند ، بیان کرد : با توجه به اینکه رفته‌رفته به فصل بارندگی نزدیک می‌شویم و حال که فرصت کمی از فصل کاری باقی‌مانده باید نهایت تلاشمان را به کار گرفته و بیش از ماه‌های گذشته به روند احداث این بزرگراه سرعت بخشیم .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه احداث ابنیه فنی زمان‌بر بوده و پیمانکاران بایستی به‌طوری زمان‌بندی کنند که پیش از آغاز فصل بارندگی ابنیه فنی این بزرگراه را به اتمام برسانند ، گفت : از پیمانکاران انتظار داریم تا ابنیه فنی باقی‌مانده بزرگراه اهر – هریس – تبریز که تاکنون احداث نشده را سریعاً احداث کنند .

وی با اشاره به اینکه بزرگراه اهر – هریس – تبریز از جمله پروژه‌هایی است که به پیمانکاران بدهی نداریم ، عنوان کرد : هر اندازه‌ای که پیمانکاران بتوانند از جاده اهر – تبریز را به بزرگراه تبدیل کنند همان اندازه نیز می‌توانیم مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم و هر قدری که پیمانکاران در این پروژه کار کنند همان‌قدر می‌توانند پول بگیرند مجدداً درخواست می‌کنیم که از ظرفیت مالی که دولت برای احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز در اختیار گذاشته استفاده کنیم.




مطالب مرتبط

         

|

در دانش مالی و اقتصادی پایداری ، جریان درآمدی اصل اولیه حیات یک فعالیت اقتصادی است . این بدین معناست که اگر در طراحی یک کریدور ملاحظه‌ جدی پایداری درآمد اجزای دخیل در آن در نظر گرفته نشود ، کلیت کریدور ریسکی بوده و بخش خصوصی امکان حضور حداکثری در آن را نخواهد داشت .

|

تمامی دستگاه ها باید حول محور برنامه هفتم توسعه در حوزه دریا و همچنین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور حرکت کنند و اینگونه بتوانیم از تمامی ظرفیت های دریایی و بندری کشور در راستای توسعه اقتصاد دریا که منجر به توسعه اقتصادی کشور می شود بهره مند شویم .

|

نظرات کاربران