در حال بارگذاری ...

افزایش ۸ درصدی تردد در محورهای استان همدان


در مرکز مدیریت راه‌های استان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد ، با استفاده از دوربین‌های نظارتی وضعیت ترافیک جاده‌ها و وضعیت فیزیکی محورها نیز بررسی و کنترل می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ثبت ۶۳ میلیون و ۴۰۹ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان در نیمه نخست امسال خبر داد .

محمد رودباری با بیان اینکه پارسال نیز در همین مدت ۵۸ میلیون و ۴۴۸ هزار تردد در محورهای استان ثبت شد ، گفت : میزان تردد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۸ درصد افزایش داشته است .

وی افزود : بیشترین تردد در محور همدان - کرمانشاه (رفت و برگشت) با ثبت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد بوده است . میزان درصد تخلفات شامل سرعت ، سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد ۱۸ درصد بوده است . به طور میانگین تردد ناوگان سنگین عبوری نیز در این مدت ۱۵ درصد بوده است . در محورهای استان ۹۰۰ هزار تردد اتوبوس‌ها نیز ثبت شده است .

رودباری با تأکید بر اینکه ۶۶ دستگاه تردد شمار در سطح استان فعال است ، تصریح کرد : در مرکز مدیریت راه‌های استان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد ، با استفاده از دوربین‌های نظارتی وضعیت ترافیک جاده‌ها و وضعیت فیزیکی محورها نیز بررسی و کنترل می‌شود .




مطالب مرتبط

استان‌های ایلام ، یزد ، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ، بیشترین افزایش تردد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته (تعطیلات عید فطر) به خود اختصاص داده‌اند .

|

این سامانه با هدف ارائه خدمت به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده‌ است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت : سامانه‌های تردد شمار خراسان جنوبی طی ۱۱ ماه گذشته ۷۲ میلیون و ۵۱۱ ...

|

در حال حاضر کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود .

|

از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه سال جاری به طور میانگین روزانه ۱۸۱ تماس با میانگین ساعتی ۷/۵ تماس بوده است .

|

نظرات کاربران