در حال بارگذاری ...

اتصال ناوگان راهداری خراسان شمالی به سیستم جی.پی.اس


دوره‌های آموزشی برای فراگیری موارد لازم و آشنایی با سیستم مزبور برگزار می‌شود و مسئولان ماشین‌آلات در ادارات شهرستانی با حضور در این دوره‌ها ، نکات لازم را فرا می‌گیرند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : ناوگان راهداری این استان به سیستم جی . پی . اس متصل شد .

علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد : با راه‌اندازی و نصب این سیستم امکان رصد و کنترل فعالیت‌های ناوگان و بهره‌وری آن میسر می‌شود و می‌توان بانک اطلاعات کاملی از وضعیت کارکرد ناوگان به دست آورد .

وی تصریح کرد : زمان نیاز به تعمیر ناوگان ، میزان هزینه‌کردها برای تعمیر و نگهداری ، میزان هزینه‌های جاری و سایر اطلاعات مربوط به فعالیت ناوگان با استفاده از اطلاعات این سیستم به راحتی قابل استخراج و دست‌یابی است .

بدیعی مقدم افزود : اکنون دوره‌های آموزشی برای فراگیری موارد لازم و آشنایی با سیستم مزبور برگزار می‌شود و مسئولان ماشین‌آلات در ادارات شهرستانی با حضور در این دوره‌ها ، نکات لازم را فرا می‌گیرند .




مطالب مرتبط

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است .

|

ناوگان‌های عمومی برون شهری در شهرهای آستارا ، انزلی و آستانه به‌ترتیب بیشترین تعداد بازدید را داشته‌اند و خوشبختانه طی ایام نوروز ۱۴۰۳، ناوگان عمومی مسافربری در راه‌های برون‌شهری گیلان ، حادثه منجر به فوت و جرح نداشته‌است .

|

تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم .

|

نظرات کاربران