در حال بارگذاری ...

رشد چشم‌گیر تخلیه و بارگیری کالا با توسعه انبارهای بندر اروندکنار


با توجه به جذب سرمایه‌گذار در خصوص توسعه انبارهای بندر اروندکنار در آینده نزدیک شاهد رشد چشم‌گیری از عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این بندر خواهیم بود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از افزایش بالای ۱۱۵ درصد عملیات تخلیه و بارگیری کالا از ابتدای امسال تاکنون در بندر اروندکنار خبر داد .

سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان عنوان کرد : بر مبنای سامانه آمار سازمان بنادر و دریانوردی ، از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و دو تن تخلیه و بارگیری کالا در بندر اروندکنار به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۱۱۵ درصدی را نشان می‌دهد .

سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با اشاره به اینکه میزان تناژ تخلیه و بارگیری در بندر اروندکنار در مدت مشابه سال ۹۵ دو هزار و سیصد و بیست تن کالا بوده است ، افزود : با توجه به جذب سرمایه‌گذار در خصوص توسعه انبارهای بندر اروندکنار در آینده نزدیک شاهد رشد چشم‌گیری از عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این بندر خواهیم بود .




مطالب مرتبط

شهرستان آبادان دارای سه بندر صادراتی است که بندر اروندکنار یکی از این بنادر می باشد و نزدیکترین بندر به دهانه خلیج فارس است .

|

لاستیک ماشین ، پارچه ، لوازم یدکی و مواد غذایی از جمله کالای های تجاری بوده است که هم توسط گمرک ایران و هم گمرک منطقه آزاد اروند بصورت کالای تجاری و ملوانی از بنادر آبادان در سال ۱۴۰۲ ترخیص شد .

|

۲۳۷ شرکت بخش خصوصی با برخورداری از ۱۱۵۶۰ نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) فعالیت می‌نماید که با اهتمام و تشریک مساعی شرکت‌های فعال بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت کامل محقق شده است .

|

طبق هماهنگی حاصل شده بین شهرداری و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان ، گل و لای حاصل از لایروبی ، بر حسب تشخیص شهرداری آبادان به نقاط معینی انتقال داده می‌شود .

|

بیکن‌ها علائم ناوبری ثابتی هستند که در نقاط کم عمق و ورودی کانال‌ها و رودخانه ها جهت هدایت و ایمن سازی تردد شناورها استفاده می‌شود و شش عدد بیکن مستقر شده در این رودخانه با اقدام مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان نوسازی شد .

|

نظرات کاربران