در حال بارگذاری ...

اجرای ۴۱ کیلومتر عملیات بازسازی در محورهای مواصلاتی همدان


افزون بر ۱۱۵ میلیارد ریال از منابع سازمان راهداری به منظور بهسازی ، ترمیم و مرمت راه‌ها به استان همدان اختصاص یافته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری در محورهای شریانی و غیرشریانی استان به طول افزون بر ۴۱ کیلومتر خبر داد .

محمد رودباری گفت : با توجه به شرایط آب و هوایی استان و دیگر عوامل محیطی ، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ترمیم ، لکه‌گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی استان از سوی این اداره کل در حال انجام است .

وی افزود : از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۵ هزار و ۲۱۲ متر طول درزگیری و ۱۰۱ هزار و ۱۱۸ مترمربع لکه‌گیری ، ۱۱ کیلومتر آسفالت شانه شنی راه‌ها، ۸ کیلومتر آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) و ۱۱۵ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه طرح‌های مختلفی در حوزه راهداری در دست اقدام و پیگیری است ، بیان کرد : هم‌اکنون نیز ۸ طرح آسفالت در حال اجرا است . افزون بر ۱۱۵ میلیارد ریال از منابع سازمان راهداری به منظور بهسازی ، ترمیم و مرمت راه‌ها به استان همدان اختصاص یافته است .




مطالب مرتبط

در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی ، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت .

|

۱۶۷۴ کیلومتر احداث ، بهسازی و آسفالت راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۵۴۳۴ میلیارد تومان و بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت ۲۵۴۴ کیلومتر راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۴۳۶۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد . همچنین در این ایام ۴۱ پروژه رفع و اصلاح نقاط پرحادثه به ارزش ۲۹۸ ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت : امسال بیش از ۹۷ کیلومتر آسفالت حفاظتی در محورهای مواصلاتی این استان ...

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

|

نظرات کاربران