در حال بارگذاری ...

ارائه تخفیف ۳۰ درصدی به سالمندان توسط شرکت رجا


در این طرح با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه‌ ثبت احوال کشور ، با ارائه کد ملی و تاریخ تولد متقاضیان و بدون هرگونه روال اداری ، بلیت قطار رجا با ۳۰ درصد تخفیف صادر می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ روابط عمومی شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد : همزمان با روز جهانی سالمندان و با اجرای طرح منزلت ، هموطنان بالای ۶۰ سال سن با ۳۰ درصد تخفیف می توانند بلیت های مورد نیاز خود را در مسیرهای مختلف خریداری کنند .

طبق این طرح هموطنانی که از اول مهرماه سال جاری نسبت به خریداری بلیت قطار با تاریخ حرکت ۹ لغایت ۱۴ مهر ماه سال جاری اقدام کنند ، از ۳۰ درصد تخفیف در بهای بلیت قطارهای این شرکت بهره‌مند می‌شوند .

در این طرح با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه‌ ثبت احوال کشور ، با ارائه کد ملی و تاریخ تولد متقاضیان و بدون هرگونه روال اداری ، بلیت قطار رجا با ۳۰ درصد تخفیف صادر می‌شود .

متقاضیان استفاده از این طرح می توانند بلیت مورد نظر خود را به روش های مختلفی از جمله: 'ربات' تلگرام، اپلیکیشن'آپ'، اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ ، نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور، تهیه کنند .

هموطنان می‌توانند با ثبت نشانی @RajaTicketBot در تلگرام خود، عضو این ربات تلگرام شده و برای تهیه بلیت قطارهای رجا اقدام کنند .

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از : نشانی دفاتر فروش ، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند .

گفتنی است ، هر سال اول اکتبر به عنوان روز جهانی سالمندان برنامه‌های مختلفی در کشورهای جهان برای تکریم منزلت سالمندان اجرا می‌شود و شرکت رجا به سالمندان بالای ۶۰ سال کشورمان ۳۰ درصد تخفیف در قیمت بلیت قطارهای مسافری ارائه می دهد .




مطالب مرتبط

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

هم اکنون ۵۷ درصد قطارهای برون شهری ما از مشهد یا به مشهد است برای همین راه آهن با افتخار خود را خادم زائران امام رضا می داند و از این رو باید از ابتدای سفر تا انتها به طوری اکرام مسافرین صورت بگیرد که هر کدام از مسافران ، به سفیران حمل و نقل ریلی تبدیل شوند .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران