در حال بارگذاری ...
  • وضعیت پروژه‌های راهسازی محور اربعین در استان ایلام


    پل روگذر ارغوان بار ترافیکی ورودی شهر ایلام به سمت مهران را به کنارگذر شرقی منتقل خواهد کرد و با توجه به بهره‌برداری از ۴ کیلومتر چهارخطه خروجی شهر ایلام به مهران از سمت این کنارگذر دیگر در ورودی و خروجی شهر ایلام گره ترافیکی نخواهیم داشت .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی محور اربعین در بازدید استاندار ایلام ، معاون امور عمرانی ، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران و مسئولان استان ایلام مورد بررسی قرار گرفت .

    در بازدید استاندار ایلام ، معاون امور عمرانی ، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران و مسئولان استان اقدامات صورت گرفته در محور ایلام - مهران مثبت ارزیابی شد .

    سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های محور ایلام - مهران گفت : پل روگذر ارغوان در ورودی شهر ایلام از سمت حمیل و تونل قلاجه از سمت کرمانشاه تا اربعین امسال زیر بار ترافیک خواهند رفت ، ضمن اینکه حدود ۳۰ کیلومتر از محور ایلام به مهران تا اربعین امسال به صورت چهار بانده زیر بار ترافیک خواهد رفت .

    میرجعفریان عنوان کرد : پل روگذر ارغوان بار ترافیکی ورودی شهر ایلام به سمت مهران را به کنارگذر شرقی منتقل خواهد کرد و با توجه به بهره‌برداری از ۴ کیلومتر چهارخطه خروجی شهر ایلام به مهران از سمت این کنارگذر دیگر در ورودی و خروجی شهر ایلام گره ترافیکی نخواهیم داشت . سه شرکت پیمانکار نیز در محور ایلام به مهران با قراردادهایی ۱۸ ماهه مشغول احداث باند دوم محور مذکور هستند که در قطعات دوم و سوم حدود ۳۰ کیلومتر از محور در ایام اربعین امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت که اولویت به رفع قوس‌ها و پیچ‌های و فراز و نشیب‌های پرترافیک محور بوده که خوشبختانه این نقاط تا اربعین امسال رفع می‌گردند .

    مهندس مروارید استاندار ایلام در این بازدید و جلسه ضمن قدردانی از زحمات راه و شهرسازی و شرکت‌های پیمانکار و تمامی دستگاه‌هایی اجرایی که در این زمینه همکاری می‌کنند بر تداوم تعامل و تلاش بیشتر برای خدمت به زائرین اربعین حسینی تأکید کرد .




    مطالب مرتبط

    محور اهواز – خرمشهر به طول ۱۰۵ کیلومتر یکی از این پروژه ها است که ۲۵ کیلومتر از سمت خرمشهر در دست اجرا است و ۲۵ کیلومتر از سمت اهواز پیمانکار آن مشخص شده و برای تکمیل آن ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

    |

    طول این سه قطعه حدود ۴۰ کیلومتر است که از میدان بندر ریگ به سمت بوشهر آغاز خواهد شد و پیمانکاران این سه قطعه در حال تجهیز کارگاه و استقرار ماشین آلات راهسازی هستند .

    |

    طی چهار سال گذشته تاکنون حدود ۴۸۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در آذربایجان‌غربی اجرا شده است و تا دهه فجر امسال حدود ۵۰ کیلومتر دیگر آماده بهره برداری شده و زیربار ترافیک خواهد رفت .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان از ساخت ۱۶۰ کیلومتر راه در این استان خبر داد و گفت : ۱۶۰ کیلومتر ...

    |

    توسعه محورهای مواصلاتی به خصوص در عرصه استان آذربایجان‌غربی و به ویژه در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین که مسیر تردد زائران اربعین حسینی است ، حائز اهمیت است .

    |

    نظرات کاربران