در حال بارگذاری ...

جزئیات بررسی‌ اولیه حادثه سقوط اتوبوس به دره جاجرود


یک دستگاه اتوبوس بین شهری بامداد امروز - سه شنبه - در مسیر کرج - ساری در محور قدیم جاجرود دچار حادثه و سقوط در دره شد ، در این حادثه ۱۱ نفر کشته و ۲۸ نفر نیز مصدوم شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به حادثه سقوط مرگبار یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره جاجرود گفت : بررسی های اولیه نشان دهنده وجود نقص فنی به عنوان عامل بروز حادثه در این خودرو است .

سرهنگ سیاوش محبی افزود : بررسی اولیه کارشناسان وجود نقص فنی در خودرو را تایید می کند ، البته علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد . یک دستگاه اتوبوس مسافربری (ولوو بی۷) که از مقصد کرج به سمت ساری در حال حرکت بود ، حوالی ساعت ۲ بامداد امروز در محور قدیم جاجرود (استان تهران) دچار سانحه شده و به دره سقوط می کند .

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت : بر اساس بررسی های انجام شده اتوبوس زمان وقوع حادثه ۵۰ کیلومتر سرعت داشته که با توجه به شرایط جاده سرعت تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت نیز برای این نوع اتوبوس مجاز است .

سرهنگ محبی با اشاره به ۳۹ مسافر این اتوبوس افزود : در این حادثه ۱۱ نفر کشته و ۲۸ نفر دیگر مصدوم شدند که ۲۷ نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند .

رییس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد : اتوبوس در حین حرکت از مسیر اصلی منحرف و در عمق ۲۰۰ متری دره جاجرود(یک کیلومتر قبل از پل) سقوط می کند .

سرهنگ محبی با اشاره به اینکه راننده و کمک راننده خودرو زنده و سالم هستند افزود : مصدومان حادثه با حضور عوامل امدادی و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی ، به بیمارستان های امام حسین (ع) ، تجریش ، بعثت ، شهید لواسانی و شهید فیروزگر منتقل شدند . مصدومان این حادثه با استفاده از ۱۶ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند .

 گفتنی است ؛ «یک دستگاه اتوبوس بین شهری بامداد امروز - سه شنبه - در مسیر کرج - ساری در محور قدیم جاجرود دچار حادثه و سقوط در دره شد ، در این حادثه ۱۱ نفر کشته و ۲۸ نفر نیز مصدوم شدند» .

 




نظرات کاربران