در حال بارگذاری ...

افزایش ایمنی با روکش آسفالت محور مختاران - دهک


برای اجرای این عملیات بیش از ۱۵۰۰ تن آسفالت به مصرف رسیده که رقم ریالی انجام این عملیات در حدود ۲۴۰۰ میلیون ریال است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سربیشه گفت : سه کیلومتر از محور مختاران - دهک برای افزایش ایمنی و رفاه حال اهالی آسفالت شد .

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان سربیشه گفت : در راستای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای ، سه کیلومتراز محورمختاران به دهک شهرستان سربیشه روکش آسفالت شده است .

سعید سارانی ادامه داد : برای اجرای این عملیات بیش از ۱۵۰۰ تن آسفالت به مصرف رسیده که رقم ریالی انجام این عملیات در حدود ۲۴۰۰ میلیون ریال است .

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان سربیشه در پایان متذکر شد : شهرستان سربیشه دارای بیش از۲۲۰۰ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره‌کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌شود .




مطالب مرتبط

وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر ۷ طرح لکه‌گیری ، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی استان قزوین را نیز با اعتبار ۲۴۷۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد کرد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابرکوه گفت : در یک سال اخیر بالغ‌بر ۴۷ هزار و ۷۹۲ مترمربع از محورهای مواصلاتی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : با رفع مشکل قیر ، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده ...

|

بهسازی ، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور نوگنبد – شمش و بالعکس واقع در محدوده کنارگذر یزد ، با اعتبار هزینه شده ۹۰ میلیارد ریال به طول ۵ کیلومتر ، یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره‌برداری است که برای ۳۸ نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

نظرات کاربران