در حال بارگذاری ...

تلاش شرکت رجا ارائه خدمات خوب و مطلوب به مشتریان


آینده رجا خوب است و آمار و ارقام نشان می دهد از سال آینده رشد درآمدی شرکت نسبت به سال گذشته بهتر خواهد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، علی رغم خروج ۳۰۰ واگن از ناوگان رجا و کاهش ۳۰۰ درصدی صندلی ، شاهد رشد درآمدی شرکت هستیم .

مدیرعامل رجا در جمع کارکنان این شرکت با ابراز امیدواری از حمایت سازمان تأمین اجتماعی و ورود ناوگان جدید ، گفت : رجا بعد از جدایی از پیکره راه آهن ج.ا.ا دچار برخی مشکلات و معضلات ناشی از این واگذاری شد که در برهه ای موانع جدی در امر توسعه و پیشرفت این شرکت بوجود آمد ولی خوشبختانه با تدابیر و تلاش های مستمر تیم مدیریتی و حمایت های سهامدارن و تصمیم گیران ، آینده روشن است .

محمد رجبی افزود : تمام تلاش ما این بوده که با توجه به درآمد شرکت ، خدمات خوب و مطلوبی را به مشتریان به ویژه زائران حرم امام رضا(ع) ارائه دهیم . علی رغم تمام این مشکلات ما سعی کردیم این کاستی ها مانع خدمات رسانی مطلوب به مسافران نباشد و متناسب با توان شرکت ، فضا را رو به بهبودی سوق دهیم .

مدیرعامل رجا اضافه کرد : آینده رجا خوب است و آمار و ارقام نشان می دهد از سال آینده رشد درآمدی شرکت نسبت به سال گذشته بهتر خواهد شد .




مطالب مرتبط

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

هم اکنون ۵۷ درصد قطارهای برون شهری ما از مشهد یا به مشهد است برای همین راه آهن با افتخار خود را خادم زائران امام رضا می داند و از این رو باید از ابتدای سفر تا انتها به طوری اکرام مسافرین صورت بگیرد که هر کدام از مسافران ، به سفیران حمل و نقل ریلی تبدیل شوند .

|

عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

|

نظرات کاربران