در حال بارگذاری ...

لزوم اتمام سریع‎تر پروژه‎های در دست احداث فرودگاه مهرآباد


در فرودگاه مهرآباد اتفاقات خوبی در زمینه ارتقای خدمات افتاده است که مرهون تلاش‎ها و زحمات شبانه‎روزی مدیران و کارکنان آن است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید سرزده ، از پروژه‎های در دست احداث فرودگاه مهرآباد دیدن و بر سرعت‎دهی به انجام آنها تأکید کرد .

رحمت‎اله مه‌آبادی در این بازدید پروژه‎های نیمه تمام این فرودگاه شامل ورودی ایستگاه ۴ مترو به ترمینال ۲ و همچنین جابه جایی غرفه‎های تجاری و ساماندهی تاکسی‎های فرودگاه را مورد بازدید و بررسی قرار داد .

مه آبادی که در این بازدید که غلامحسین باقریان ، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی و علی رستمی مدیر کل فرودگاه مهرآباد را در کنار خود داشت ، از آنها خواست تا با پیگیری جدی مسائل موجود ، زمینه اتمام و بهره‎برداری از این پروژه‎ها را فراهم کنند .

وی ضمن قدردانی از اقدامات این اداره کل در زمینه ارتقای خدمات فرودگاهی گفت : در فرودگاه مهرآباد اتفاقات خوبی در زمینه ارتقای خدمات افتاده است که مرهون تلاش‎ها و زحمات شبانه‎روزی مدیران و کارکنان آن است . البته این پایان ارائه خدمات بهینه به مسافران فرودگاهی نیست ، بلکه شروع خدمات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه‌های اصفهان ، تبریز و ...

|

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

|

         

|

شرکت‌های هواپیمایی در چارچوب آیین‌نامه حقوق مسافر باید تمهیدات لازم را در صورت بروز تاخیر پروازها برنامه‌ریزی کنند و نمایندگانشان برای پاسخگویی در ترمینال‌ها حضور داشته باشند .

|

نظرات کاربران