در حال بارگذاری ...

ورود دو فروند هواپیمای ATR به ناوگان هوایی تا مهر ماه


برای خرید هواپیما‌ها ما بسته‌هایی تعریف کرده‌ایم که بسته اول برای ۷ هواپیما است و در صورت کسب موفقیت بسته اول ، این روش ادامه خواهد یافت . زیرا فکر می کنیم که با پکیج‌های کوچکتر نتایج بهتری خواهیم گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اعلام ورود دو فروند هواپیمای ‌ATR تا مهر ماه سال جاری به ناوگان ایران‌ایر گفت : موافقتنامه سرمایه‌گذاری با کشور کره جنوبی به ارزش ۸ میلیارد دلار در ایران امضا شد .

اصغر فخریه کاشان در حاشیه برگزاری چهارمین نشست لجستیک در وزارت راه و شهرسازی به خبرنگاران گفت : دو فروند هواپیمای ATR در سپتامبر سال میلادی وارد ناوگان هوایی ایران ایر  می‌شود . ۵ شرکت فاینانسر از کشورهای چین ، نروژ و چند کشور دیگر اروپایی تا نیمه سپتامبر پیشنهادات خود را برای بررسی به ما منتقل خواهند کرد تا ما در  شرایط بهتری قادر به انتخاب باشیم .

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان داشت : برای خرید هواپیما‌ها ما بسته‌هایی تعریف کرده‌ایم که بسته اول برای ۷ هواپیما است و در صورت کسب موفقیت بسته اول ، این روش ادامه خواهد یافت . زیرا فکر می کنیم که با پکیج‌های کوچکتر نتایج بهتری خواهیم گرفت . مذاکرات قبلی به قوت خود باقی است اما فکر می‌کنیم شرایط بازار را برای ایران بهتر از قبل می‌شود .

وی با اشاره امضا موافقتنامه سرمایه گذاری با کشور کره جنوبی به ارزش ۸ میلیارد دلار در ایران گفت : سهم وزارت راه و شهرسازی از این سرمایه گذاری شامل راه‌آهن اصفهان - اهواز است که می تواند با توافق بر سر یک خطه تا دو خطه بودن آن بین ۲ تا ۵ میلیارد دلار متغیر باشد . همچنین شرکت راه‌آهن برای خرید واگن با کره ا‌ی ‌ها مذاکرات نزدیک به قراردادی برای تامین حدود ۶۰۰ واگن باری را دارد .

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد : راه‌آهن اصفهان - اهواز برقی و سریع السیر نیست اما سرعت سیر قطار در این خط می تواند به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برسد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

سیستم ترمز ۸۰۰۰ واگن باری در شبکه ریلی پارسال بهسازی شد . در سنوات اخیر به دلیل نبود منابع مالی حدود یک سوم واگن‌های در سیر بدون داشتن ترمز در ۱۰ الی ۲۰ سال اخیر سیر می‌کردند . نحوه سیر بدین گونه بود که اگر یک قطار با ۴۰ واگن باردار حرکت می‌کرد و مسیر دارای شیبی است که نیاز به ...

|

همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته‌باشد .

|

پس از اجرای آزمایشی موفق ریل طویل ، در حال حاضر در تمام مناقصات احداث خطوط جدید ، استفاده از روش نصب ریل طویل الزامی شده و یک مناقصه در مسیر پر ترافیک تهران - مشهد به‌صورت ریل طویل در مرحله فراخوان است .

|

ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

|

نظرات کاربران