در حال بارگذاری ...

افتتاح ۱۵ پروژه راهداری در خراسان جنوبی طی هفته دولت


پروژه‌های بخش راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال شامل روکش آسفالت ، تبدیل پل به آبنما ، اجرای زیرگذر ، ایمن‌سازی جاده‌ها، اجرای روشنائی ، اجرای پل پیش ساخته ، و اجرای فوکسیل در شهرستان‌های بیرجند ، طبس ، سرایان ، دیهوک ، خوسف ، زیرکوه و بشرویه بوده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت : تا پایان هفته جاری ۱۵ پروژه این اداره‌کل در بخش‌های راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد .

ان جنوبی ، جعفر شهامت، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جمع کارکنان این اداره‌کل با اعلام این خبرگفت : این پروژه‌ها شامل ۱۴ پروژه در حوزه راهداری ویک پروژه در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای است .

شهامت افزود : پروژه‌های بخش راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال شامل روکش آسفالت ، تبدیل پل به آبنما ، اجرای زیرگذر ، ایمن‌سازی جاده‌ها، اجرای روشنائی ، اجرای پل پیش ساخته ، و اجرای فوکسیل در شهرستان‌های بیرجند ، طبس ، سرایان ، دیهوک ، خوسف ، زیرکوه و بشرویه بوده است .

وی در ادامه از افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی زنان القورات در محور بیرجند - قاین به عنوان یکی از پروژه‌های بخش حمل‌و‌نقل یاد کرد و گفت : این پروژه با کمک سه میلیارد ریالی اداره‌کل جهت آسفالت رمپ ورودی و خروجی مجتمع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه ‌‌گذاری شده که در این هفته به بهره‌برداری رسید .




مطالب مرتبط

وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر ۷ طرح لکه‌گیری ، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی استان قزوین را نیز با اعتبار ۲۴۷۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد کرد .

|

مجتمع های خدماتی رفاهی نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه ها دارند و تا پایان سال جاری نیز ۹ مجتمع در طول محورهای استان به بهره برداری خواهند رسید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابرکوه گفت : در یک سال اخیر بالغ‌بر ۴۷ هزار و ۷۹۲ مترمربع از محورهای مواصلاتی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی گفت : با رفع مشکل قیر ، احداث و تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری سرعت می‌گیرد و امیدواریم در مدت باقیمانده ...

|

بهسازی ، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور نوگنبد – شمش و بالعکس واقع در محدوده کنارگذر یزد ، با اعتبار هزینه شده ۹۰ میلیارد ریال به طول ۵ کیلومتر ، یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره‌برداری است که برای ۳۸ نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است .

|

نظرات کاربران