در حال بارگذاری ...

حرکت نخستین قطار مسافری رجا در مسیر زاهدان - اصفهان


در حال حاضر هر هفته دارای یک حرکت از اصفهان به زاهدان و یک حرکت در مسیر برگشت بوده که در صورت استقبال مسافران تعداد سیر آن در هفته قابل افزایش خواهد بود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،  همزمان با هفته دولت و در راستای گسترش مسیرهای ریلی مسافری ، نخستین قطار مسافری متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا در روز جاری از اصفهان به زاهدان حرکت می کند .

قطار مذکور متشکل از واگن های چهارتخته خلیج فارس دارای ظرفیت جا به جایی ۲۲۰ مسافر در هر سیر می باشد . در حال حاضر هر هفته دارای یک حرکت از اصفهان به زاهدان و یک حرکت در مسیر برگشت بوده که در صورت استقبال مسافران تعداد سیر آن در هفته قابل افزایش خواهد بود .

هموطنان گرامی در شهرهای یزد و کرمان نیز برای جا به جایی از مبادی اصفهان یا زاهدان می توانند از این قطار استفاده کنند .

مسافران گرامی برای تهیه بلیت قطار اصفهان - زاهدان همچنین سایر قطارهای شرکت رجا می توانند با مراجعه به وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، اپلیکشن فروش رجا ، تماس تلفنی با سامانه ۱۵۳۹ نسبت به خریداری بلیت اقدام کرده یا به حدود ١٥٠٠ نمایندگی مجاز فروش در سراسر کشور مراجعه کنند .

شرکت رجا به منظور آگاهی هموطنان گرامی از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت ، سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی safararzan1539@ ایجاد کرده است .

هموطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارهای رجا ، بهای بلیت ، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

این رکورد نه در شرایط عادی ، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم ، صورت پذیرفته است .

|

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

تعداد مسافران ورودی و خروجی قطارها و زائرین امام هشتم (ع) در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۱۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۸ نفر بوده که این مسافران در مجموع با ۲۵ هزار و ۲۰۴ رام قطار به‌صورت ورودی و خروجی در این ایام جابه‌جا شده‌اند .

|

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

نظرات کاربران