در حال بارگذاری ...
  • استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین مالی پروژه های راه آهن


    یکی از بخش هایی که ما در صدد استفاده از ظرفیت بازار سرمایه هستیم پروژه های TOD است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه هم کارهای جدی انجام دهیم .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن از موافقت اولیه بورس برای انتشار اوراق استصناع برای تامین ۳۰۰ دستگاه واگن باری خبر داد .

    نوراله بیرانوند با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین مالی پروژه های راه آهن در دستور کار راه آهن است ، گفت : در حال حاضر ۲ پروژه راه اندازی صندوق پروژه برای ساخت خطوط ریلی جدید و موافقت اولیه بورس را برای انتشار اوراق استصناع را در دست اجرا داریم . خوشبختانه پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردار است .

    معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل با اشاره به این موضوع که در بحث راه اندازی صندوق پروژه برای ساخت خطوط ریلی جدید، موافقت اصلی از بورس گرفتیم ، افزود: در حال حاضر مراحل بعدی را طی می کند .

    بیرانوند عنوان کرد : همچنین موافقت اولیه بورس برای انتشار اوراق استصناع برای تامین ۳۰۰ دستگاه واگن باری گرفته شده که این مهم را گسترش و از سایر روش های تامین مالی هم بهره مند خواهیم شد . در حال مذاکره با شرکت های تامین سرمایه مختلف (شرکت تامین سرمایه مسکن به عنوان مشاور مالی) هستیم . یکی از بخش هایی که ما در صدد استفاده از ظرفیت بازار سرمایه هستیم پروژه های TOD است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه هم کارهای جدی انجام دهیم .




    مطالب مرتبط

    پیرو تصویب سند توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی در سال ۱۳۹۶ و راهنمای ملی توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی در سال ۱۳۹۸ در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ، معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی نیز دستورالعمل اجرایی و سامانه ملی ساطح (TOD-Iran) را در سال ۱۴۰۰ با هدف ارزیابی طرح‌های ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ شورای‌عالی شهرسازی و معماری با طرح جامع ایستگاه راه‌آهن قزوین با رویکرد TOD با اعمال برخی محدودیت‌ها و شرایط از ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرح جامع ایستگاه راه‌آهن شهر قزوین با رویکرد توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل ...

    |

    نظرات کاربران