در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۱۴ درصدی حجم جابه جایی کانتینری در بندر کینگ عبدالله


    این ارقام موفقیت بندر را به عنوان آخرین پروژه زیرساختی مگا در خاورمیانه نشان می دهد . این بندر جدید توسعه تاسیسات خود را در دستور کار قرار داده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، بندر کینگ عبدالله عربستان سعودی در نیمۀ نخست سال جاری میلادی افزایش ۱۴ درصدی در حجم جابه جایی کانتینری را تجربه کرد .

    توان عملیاتی کانتینر در نیمۀ نخست سال جاری میلادی در بندر کینگ عبدالله به ۸۲۱ هزار و ۶۹۴ TEU رسید و با رشد ۱۴ درصدی از رقم ۷۲۰ هزار و ۴۸۳ TEU در مدت مشابه سال گذشتۀ میلادی درحالی پیشی گرفت که تعداد پهلوگیری ها در این بندر نیز با افزایش ۱۴ درصدی همراه شد و به ۳۹۸ فروند رسید .

    بر اساس این گزارش ، مدیر عامل شرکت توسعه بنادر ، مالک و ارتقاء دهندۀ بندر کینگ عبدالله گفت : این ارقام موفقیت بندر را به عنوان آخرین پروژه زیرساختی مگا در خاورمیانه نشان می دهد . این بندر جدید توسعه تاسیسات خود را در دستور کار قرار داده است .

    وی ادامه داد : به عنوان مثال ، اخیراً اعلام کرده ایم که ساخت و تجهیز اتاق مرکزی عملیات برای نظارت تکمیل و ارتباط سیستم های بازرسی اشعۀ ایکس-ری در بندر ایجاد شده است . افزون بر آن ، تمام نواحی بازرسی مشتریان را با شبکه بی سیم و بهره مندی از آخرین تکنولوژی جهان پوشش داده ایم .

    این پروژه ضمن تبدیل بندر به مرکز عملیات مرکزی با موفقیت به مشتریان سعودی کینگ عبدالله تحویل داده شد . بر همین اساس ، برخورداری از امکان فعالیت ۲۴ ساعته بازرسی کانتینر در آن، بندر کینگ عبدالله را به بندر پیشگام در خاورمیانه تبدیل کرده است .

     




    نظرات کاربران