در حال بارگذاری ...
  • رشد ۱۷ درصدی جابه جایی کانتینری در بنادر کشتیرانی کاسکو چین


    در ساحل جنوب شرقی چین ، جابه جایی کانتینری از ۳۸۱ هزار و ۷۰۰ TEU در ماه جولای سال گذشته به ۴۳۴ هزار و ۱۰۰ TEU در ماه جولای سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، جابه جایی کانتینری بنادر کشتیرانی کاسکو چین در ماه جولای سال جاری میلادی رشد ۱۷ درصدی را تجربه کرد .

    جابه جایی کانتینری بنادر کشتیرانی کاسکو چین CSP با رسیدن به هفت میلیون و ۷۰۰ هزار TEU در ماه جولای سال جاری میلادی ، در مقایسه با شش میلیون و ۵۰۰ هزار TEU مدت مشابه سال گذشته ، افزایش ۱۷ درصدی را به نمایش گذاشت .

    بهبود چشمگیر در منطقه Pearl River Delta دیده شد ، به گونه ای که جابه جایی کانتینری از دو میلیون و ۱۰۰ هزار TEU ماه جولای سال ۲۰۱۶ به دو میلیون و ۵۰۰ هزار TEU در ماه جولای سال جاری میلادی افزایش یافت ، که حکایت از رشد ۱۹ درصدی دارد .

    از سوی دیگر ، ترمینال های کانتینری Yantian نیز با جابه جایی کانتینری یک میلیون و ۲۰۰ هزار TEU در ماه جولای سال جاری میلادی ، رشد ۱۶ درصدی را به نمایش گذاشت ، حتی ترمینال های پرچالش هنگ کنگ چین نیز شاهد افزایش درصد دو رقمی در جابه جایی کانتینری بودند .

    افزون بر این ، جابه جایی کانتینری در مناطق اصلی Yangtze River Delta و Bohai Ri نیز با رسیدن به یک میلیون و ۷۰۰ هزار TEU و یک میلیون و ۴۰۰ هزار TEU ، به ترتیب رشد نه و شش درصدی را به همراه داشت ، اگرچه سرعت رشد نسبت به مناطق دیگر خیلی آرام تر است ، اما آمار جابه جایی ماه جولای مناطق مذکور حکایت از بهبود شرایط نسبت به ماه های گذشته دارد .

    در ساحل جنوب شرقی چین ، جابه جایی کانتینری از ۳۸۱ هزار و ۷۰۰ TEU در ماه جولای سال گذشته به ۴۳۴ هزار و ۱۰۰ TEU در ماه جولای سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده است ، ناگفته نماند ، بخش اعظمی از این جابه جایی در ترمینال کانتینری Xiamen Ocean Gate و بنادر Jinjiang Pacific با رشد به ترتیب ۷۳ و ۶۰ درصدی ، انجام شده است .

    جابه جایی ترمینال کانتینری بین المللی Qinzhou  نیز از ۹۰ هزار و ۱۰۰ TEU ماه جولای سال گذشته به ۱۱۲ هزار و ۶۰۰ TEU در ماه جولای سال جاری میلادی افزایش یافت .

     




    نظرات کاربران