در حال بارگذاری ...
  • تقدیر از عملکرد ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای


    این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان تغییر صنعت حمل و نقل ، ضمن اعلام حمایت قاطعانه از وزیر محترم پیشنهادی راه و شهرسازی ، تنها راه نجات صنعت حمل و نقل را تداوم برنامه های معاونت فعال ، توانمند و متخصص آقای مهندس داوود کشاورزیان می داند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرعامل شرکت حمل و نقل گلرنگ ترابر در حمایت و تقدیر از عملکرد وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نامه ای به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال کرد .

    متن نامه ارسالی بدین شرح است :

    جناب آقای دکتر علی لاریجانی

    ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

    با اهدا سلام

    احتراما به استحضار حضرتعالی می رساند ، در روزهای اخیر برخی سودجویان عرصه حمل و نقل ، که دستآورد سالیان حضورشان در این حوزه کاهش چشمگیر سهم کشور از ترانزیت منطقه بوده است ، به دلیل عدم توانایی در تغییر و بهره گیری از ابزارهای تکنولوژیک سعی در تخریب سیاستهای فعلی با نشر شایعات و ادعاهای غیر تخصصی و غیر علمی داشته اند . این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان تغییر صنعت حمل و نقل ، ضمن اعلام حمایت قاطعانه از وزیر محترم پیشنهادی راه و شهرسازی ، تنها راه نجات صنعت حمل و نقل را تداوم برنامه های معاونت فعال ، توانمند و متخصص آقای مهندس داوود کشاورزیان می داند . لذا از آن مقام محترم استدعا دارد دستوراتی مبذول فرمایند تا کمیسیون مربوطه این موضوع را به طور دقیق بررسی و از بروز هرگونه تغییر ناخوشایند پیشگیری نمایند.

                                           

    اسماعیل صابری

    مدیرعامل شرکت حمل و نقل گلرنگ ترابر

     

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

    |

    تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

    |

    توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

    |

    پیگیری توسعه ناوگان ، کنترل سرعت و رفتارهای شبکه حمل‌ونقل عمومی کشور با استفاده از سامانه‌های هوشمند مثل سامانه سپهتن که باید در آینده توسعه بیشتری یابد ، به صورت توامان می‌تواند به سفر ایمن در جاده‌ها منجر شود .

    |

    طرح جامع ترانزیتی حدود دو دهه بین دو کشور در حال بحث و بررسی است و مقرر شد این موضوع نیز در دستور کار قرار گیرد و در سفر رئیس‌جمهور به عراق به مراحل نهایی برسد .

    |

    نظرات کاربران