در حال بارگذاری ...
  • اعتماد مجدد مشتریان به کشتیرانی کانتینری هیوندای


    مجموع درآمد مرچنت هیوندایی در سه ماه دوم سال جاری میلادی یک تریلیون و ۲۴۰ میلیارد KRW برآورد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۲۲ درصد افزایش را به همراه داشت .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، به دنبال بهبود جابه جایی کانتینری ، حلقه ضرر مالی بزرگترین کشتیرانی کانتینری کره جنوبی - کشتیرانی مرچنت هیوندایی HMM - با رسیدن به ۱۱۲ میلیون دلار ، باریک تر شد .

    در سه ماه دوم سال جاری میلادی کسری عملیاتی شرکت مذکور ۱۱۲ میلیون دلار گزارش شد که نسبت به ۲۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار مدت مشابه سال گذشته ، روند کاهشی چشم گیری را به نمایش می گذارد .

    افزون بر این ، مجموع درآمد مرچنت هیوندایی در سه ماه دوم سال جاری میلادی یک تریلیون و ۲۴۰ میلیارد KRW برآورد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۲۲  درصد افزایش را به همراه داشت . هزینه های سوخت به ۶۲.۲ درصد افزایش یافت ، از سوی دیگر ، جابه جایی کانتینری با رسیدن به ۹۸۶ هزار و ۲۲ TEU رشد ۴۵.۵ درصد را نشان داد .

    یکی از مقامات کشتیرانی مرچنت هیوندایی نیز گفت : با پیوستن به ائتلاف 2M متشکل از کشتیرانی مرسک دانمارک و MSC سوئیس ، هزینه بالاتر مربوط به جابه جایی شناورها را نیز متحمل شدیم . کشتیرانی کره به دنبال افزایش تقاضا ، شناورهای بیشتری را به مسیرهای تجاری آسیا - آمریکا خواهد افزود . با آغاز فصل اوج ، نرخ کرایه حمل کانتینری نیز روند بهبود را تجربه می کند ، به نظر می رسد با توجه به حجم حمل و نقل فزاینده در تجارت های آمریکا ، روند مذکور ادامه یابد . بازار چین و آسیای جنوب شرقی با فرا رسیدن فصل اوج ، بهبود چشم گیری را به نمایش گذاشته اند .

    یکی دیگر از مقامات این کشتیرانی خاطرنشان ساخت : در سایه کسب دوباره اعتماد از سوی مشتریان و تلاش های مستمر صرفه جویی هزینه ها ، نتایج سه ماه سوم به صورت چشم گیری بهبود یافته است . نهایت تلاش را خواهیم کرد تا کشتیرانی ملی کره رشد بیشتری را تجربه کند و در ساخت تجارت دریایی این کشور نقش پررنگی را بر عهده گیرد .




    نظرات کاربران