در حال بارگذاری ...

ضرورت ارتقا توان فنی و مهندسی رجا


باید با نگاه جدید وارد سازمان شد و مدیران باید اطلاعات کاملی از حوزه کاری خود داشته باشند ، زیرا قاطعیت مدیر مستلزم اشراف داشتن به کار و حوزه کاری است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، توان فنی و مهندسی رجا باید به حدی افزایش یابد تا با ایجاد حس اعتماد به رجا ، دیگر نیازی به تایید مجموعه های نظارتی و تصمیم گیر برای خرید ناوگان ، بازسازی ها و ... نباشد .

مهندس رجبی با بیان این مطلب در جمع مدیران شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود : در فعالیت ها و مدیریت های فرآیندی در کنار توجه به ایمنی و نظارت های مداوم ، لزوماً به نتیجه کار نیز باید توجه داشته باشیم . با شناختی که از توان فنی و مهندسی همکاران در بخش فنی شرکت وجود دارد ، امیدواریم پیشرفت قابل توجهی در عملیات تعمیرات و بازسازی واگن ها داشته باشیم .

مدیرعامل رجا در ادامه به ایجاد تحرک در بین نیروهای انسانی و درگیر شدن همکاران در روند فعالیت های بازاریابی گفت : باید با نگاه جدید وارد سازمان شد و مدیران باید اطلاعات کاملی از حوزه کاری خود داشته باشند ، زیرا قاطعیت مدیر مستلزم اشراف داشتن به کار و حوزه کاری است .

وی از مدیران رجا خواست با استفاده از اختیاراتشان ، با کاهش هزینه های عملیاتی در کنار افزایش بهره وری ، وضعیت شرکت را برای حرکت رو به پیشرفت و بهبود یاری دهند .




مطالب مرتبط

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران