در حال بارگذاری ...

افتتاح ۱۰ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای خوزستان


با راه‌اندازی این مجتمع‌ها برای حدود ۱۱۵ نفر به‌طور مستقیم توسط بخش خصوصی اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ۱۰ مجتمع خدماتی رفاهی در ۹ محور استان خوزستان افتتاح خواهد شد .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اعلام این مطلب افزود : این مجتمع‌ها در محورهای اهواز - اندیمشک ، اهواز - آبادان ، شوشتر - گتوند ، آبژدان - قلعه خواجه و لالی ، امیدیه - ماهشهر ، ماهشهر - رامشیر ، بهبهان - گچساران ، بستان - چذابه و محور کمربندی اهواز در فازهای اول یا دوم آماده بهره‌برداری می‌باشند .

مسعود مصدقی با تأکید بر اینکه احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی گامی مؤثر در کاهش خستگی رانندگان و به تبع آن کاهش حوادث رانندگی را ایفا می‌نماید ، افزود : برای ساخت این مجتمع‌ها بیش از ۱۴۹ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است که برخی در فاز اول (شامل : جایگاه سوخت ، فروشگاه ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی و پارکینگ) و برخی نیز علاوه بر فاز اول در فاز دوم (شامل رستوران، اقامتگاه، خدمات خودرویی و...) و همچنین تعداد دیگری نیز همزمان در هر دو فاز آماده بهره‌برداری خواهند بود .

مصدقی خاطرنشان ساخت : با راه‌اندازی این مجتمع‌ها برای حدود ۱۱۵ نفر به‌طور مستقیم توسط بخش خصوصی اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد .




مطالب مرتبط

در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

|

۸۵.۵ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ آسفالت و ۱۵۸.۷ کیلومتر روکش آسفالت شدکه پیش بینی می شود در سال جدید نیز طول بیشتری از راه‌ها برای تردد آسفالت و آماده بهره‌برداری شود .

|

در سال‌های اخیر مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تلاش‌های گسترده‌ای را در حوزه احداث راه‌های روستایی ، حفظ زیرساخت‌های راه ، اصلاح رویه راه‌ها ، حمل‌ونقل کالا و مسافر به کار گرفته است تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کند .

|

پایانه مرزی نوردوز تنها مرز زمینی مشترک جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان و پایانه مرزی جلفا مرز مشترک ایران و آذربایجان(جمهوری خودمختار نخجوان) بوده و در شهرستان جلفا در شمال استان آذربایجان شرقی قرار گرفته‌اند .

|

طرح بازسازی پل توسط مشاور تهیه و در اولین فرصت مناقصه لازم جهت تعیین پیمانکار برگزار و مراحل بعدی بازسازی نیز انجام خواهد شد .

|

نظرات کاربران