در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۸.۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در راه آهن یزد


    برنامه هایی جهت شناسایی چشمه های بار جدید و همچنین بازاریابی هایی به منظور ترغیب مشتریان جدید در دستور کار است تا شاهد رشد چشمگیری در عملکرد راه آهن یزد در آینده نزدیک باشیم .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه آهن یزد از تخلیه و بارگیری ۶ میلیون و ۸۶۶ هزار تن مواد معدنی ، کنستانتره و دیگر محموله ها طی ۴ ماه سال جاری در اداره کل راه آهن یزد خبر داد .

    سید مصطفی داودی درباره عملکرد ۴ ماهه این اداره کل گفت : طی ۴ ماه سال جاری ، مقدار ۶ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۶۳۵ تن مواد معدنی ، کنستانتره و دیگر محموله ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است . ۵ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۴۵ تن مواد معدنی ، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران ، گندله سازی اردکان و معدن چادر ملو بوسیله ۶۸ هزار و ۵۱۱ واگن به مقاصد فولاد اصفهان ، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، ۸.۵ درصد رشد داشته است .

    داودی خاطر نشان کرد : در مدت زمان مذکور مقدار یک میلیون و ۶۲۸ هزار و ۲۹۰ تن محموله از قبیل سنگ آهن ، کنستانتره ، گندم ، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که نشان از رشد ۲۸.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد .

    مدیر کل راه آهن یزد تصریح کرد : این اداره کل طی مدت چهار ماه از سال ۹۶ ، در تن کیلومتر بار خالص حمل شده با مقدار یک میلیارد و ۹۰۹ میلیون و در تن کیلومتر مبدا - مقصد با مقدار ۲میلیارد و ۹۲۳ میلیون ، به ترتیب ۷.۵ و ۹ درصد رشد را شاهد بوده است .

    داودی بیان داشت : برنامه هایی جهت شناسایی چشمه های بار جدید و همچنین بازاریابی هایی به منظور ترغیب مشتریان جدید در دستور کار است تا شاهد رشد چشمگیری در عملکرد راه آهن یزد در آینده نزدیک باشیم .




    مطالب مرتبط

    ۲۳۷ شرکت بخش خصوصی با برخورداری از ۱۱۵۶۰ نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) فعالیت می‌نماید که با اهتمام و تشریک مساعی شرکت‌های فعال بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت کامل محقق شده است .

    |

    بنادر شرق هرمزگان شامل بنادر شهید باهنر ، شهید حقانی ، هرمز ، تیاب ، سیریک و جاسک است که ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه تجارت و گردشگری را به خود اختصاص داده است .

    |

    با توجه به اینکه این رقم در ۱۰ ماهه پارسال ۴۴ هزار و ۸۸۰ تن ثبت شده بود ، گویای رشد ۳۷ درصدی است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن منطقه زاگرس از تخلیه و بارگیری بیش از ۳۱ هزار تن بار در این راه‌آهن خبر داد .

    |

    در این مدت ، تخلیه کالا با بیش از ۲ میلیون تن ، ۶۹ درصد از حجم کل عملیات تخلیه و بارگیری این بندر را به خود اختصاص داده است .

    |

    نظرات کاربران