در حال بارگذاری ...
  • آغاز ۲۷ کیلومتر عملیات آسفالت راه روستایی در منوجان استان کرمان


    با اجرای آسفالت راه این روستاها حدود ۲۰۰۰ خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار خواهند شد و همچنین جهت اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۲۸ هزار میلیون ریال نیاز است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر ساخت و توسعه راه‌ها در جنوب استان کرمان از شروع عملیات آسفالت ۲۷ کیلومتر راه روستایی در حوزه منوجان خبر داد .

    عباس ثمره مدیر ساخت و توسعه راه‌ها در کرمان جنوبی گفت : آسفالت راه روستاهای میانده ، کوهپایه ، شهرک امام حسین ، لاریان ، موتور حسین سالاری ، سالارآباد ، بجگان - دهکهان ، مهاجران استیج ، احمد حافظی ، نهضت آباد ، چاه نارنج ، دهندر ، مغ محمد ، جنت‌آباد ، چاه شور سفلی به طول مجموعاً ۲۷ کیلومتر در حوزه منوجان شروع شده است .

     که تاکنون شهرک امام حسین به طول ۶ کیلومتر و مغ محمد به طول ۱/۴ کیلومتر با اعتبار هزینه شده حدود ۳ هزار میلیون ریال آسفالت شده است .

    لازم به ذکر است : با اجرای آسفالت راه این روستاها حدود ۲۰۰۰ خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار خواهند شد و همچنین جهت اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۲۸ هزار میلیون ریال نیاز است .




    مطالب مرتبط

    افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

    |

    خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

    |

    ۳۱ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده بنارویه تا گردنه دارابی از سوی شرکت ساخت و توسعه پیمان سپاری شده است و با توجه به تخصیص اعتبارات ۱۳ کیلومتر از مسیر در محدوده روستای بریز به عنوان اولویت اول اجرایی شده است .

    |

    با بهره برداری این محور ۴۰ خانوار روستایی از راه مناسب برخوردار خواهند شد .

    |

    تکمیل ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور ١٨٠ کیلومتری میانه - میاندوآب ، محور قزوین - الموت به طول ۶۲ کیلومتر ، از مهمترین برنامه هایی است که در شرکت ساخت در برنامه تکمیل قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران