در حال بارگذاری ...

مذاکره با شرکت آلمانی برای ورود تجهیزات ریلی و فرودگاهی


وزیر راه و شهرسازی در روز چهارشنبه پس از بازدید از آزمایشگاه شرکت تالس مجدد با مدیران آن شرکت ملاقات و مذاکره کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به آلمان و بازدید از آزمایشگاه شرکت «تالس» ، مذاکراتی برای نصب سیستم‌های سیگنالینگ راه‌آهن سریع‌السیر و رادارهای فرودگاهی انجام داد .

عباس آخوندی و هیئت همراه در جریان سفر به آلمان ‌با مدیران شرکت حمل‌ونقل تالس ملاقات و سپس از آزمایشگاه شبیه‌ساز سیستم سیگنالینگ تالس بازدید کرد .

وزیر راه و شهرسازی در روز چهارشنبه پس از بازدید از آزمایشگاه شرکت تالس مجدد با مدیران آن شرکت ملاقات و مذاکره کرد .

با توجه به همکاری‌های شرکت تالس با جمهوری اسلامی ایران در جهت تامین تجهیزات و رادارهای فرودگاه‌ها و نصب سیستم‌های سیگنالینگ راه‌آهن ، دو طرف در خصوص امکان توسعه همکاری‌ها در زمینه ارتقا سیستم‌های خطوط پرسرعت و نصب رادارهای جدید و تامین تجهیزات و فناوری‌های جدید مذاکره کردند .    

در این سفر اصغر فخریه کاشان قائم مقام و سعید محمدزاده مدیرعامل شرکت راه‌آهن و معاون وزیر راه و شهرسازی عباس آخوندی را همراهی می‌کنند .




مطالب مرتبط

همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته‌باشد .

|

پس از اجرای آزمایشی موفق ریل طویل ، در حال حاضر در تمام مناقصات احداث خطوط جدید ، استفاده از روش نصب ریل طویل الزامی شده و یک مناقصه در مسیر پر ترافیک تهران - مشهد به‌صورت ریل طویل در مرحله فراخوان است .

|

ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

|

درخواست پیشنهادهای ۸ نیاز اولویت‌دار فناورانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که دارای سطح فناوری بالا می‌باشد هم‌اکنون آماده شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به فراخوان گذاشته خواهد شد .

|

خط دوم راه‌آهن قزوین - زنجان یکی از محورهای پرترافیک از نظر بار و مسافر است و نیاز به دو خطه شدن دارد .

|

نظرات کاربران