در حال بارگذاری ...
  • افزایش جابجایی کانتینری کشتیرانی هیوندای در مسیر آسیا - آمریکا


    حجم جابه جایی کارگو هفتگی در کل مسیر آمریکا - آسیا از ۱۱ هزار و ۶۲۹ TEU ماه ژوئن ۲۰۱۶ به ۱۷ هزار و ۲۹۱ TEU در ماه ژوئن سال جاری میلادی افزایش پیدا کرد، رقمی که حکایت از رشد ۴۹ درصدی دارد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی HMM شاهد افزایش حجم جابه جایی کانتینری در ماه ژوئن سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود .

    بزرگترین کشتیرانی کره جنوبی HMM در ماه ژوئن سال جاری میلادی شاهد افزایش ۷۷ درصدی حجم جابه جایی کانتینری در مسیر آسیا - ساحل غربی آمریکا USWC نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود .

    در ماه ژوئن سال جاری میلادی حجم جابه جایی کانتینری مرچنت هیوندایی در مسیر مذکور ۱۴ هزار و ۵۵ TEU در هفته گزارش شد ، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته هفت هزار و ۹۵۳ TEU در هفته بوده است. علاوه بر این، سهم بازار کشتیرانی مذکور از رتبه ۱۲ در سال گذشته به جایگاه چهارم ارتقا یافت .

    حجم جابه جایی کارگو هفتگی در کل مسیر آمریکا - آسیا از ۱۱ هزار و ۶۲۹ TEU ماه ژوئن ۲۰۱۶ به ۱۷ هزار و ۲۹۱ TEU در ماه ژوئن سال جاری میلادی افزایش پیدا کرد ، رقمی که حکایت از رشد ۴۹ درصدی دارد .  

    افزون بر این ، در ماه ژوئن سال جاری میلادی ، سهم بازار USWC مرچنت هیوندایی به ۷.۸ درصد رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۳.۴ درصد رشد را تجربه کرد .

    جابه جایی کارگو در بندر بوسان - بزرگترین دروازه دریایی کره جنوبی - نسبت به ماه گذشته ۹۱ درصد رشد را تجربه کرد ، به طوری که از ۷۸ هزار و ۳۹ TEU به ۱۴۸ هزارو ۹۵۰ TEU در ماه گذشته افزایش یافت ، حجم جابه جایی مذکور پس از مرسک جایگاه دوم را به خود اختصاص می دهد .

    در ماه ژوئن سال جاری میلادی ، ۷۲ هزار و ۵۷۴ TEU ترانزشیب صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش را به همراه داشته است .

    یکی از مقامات کشتیرانی مرچنت هیوندایی با اشاره به اینکه حجم جابه جایی مرچنت هیوندایی به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است ، گفت : به کمک طرح بازسازی موفقیت آمیز اعتماد مشتریان را دوباره کسب کردیم، از سوی دیگر ، شبکه های خود را از طریق همکاری استراتژیکی 2M+H و کنسرسیوم HMM+K2 گسترش دادیم . با توجه به نزدیکی به فصل اوج خرید و فروش در بازار ، کشتیرانی مرچنت هیوندایی انتظار حجم جابه جایی بالاتری را نیز در سه ماه سوم سال جاری میلادی دارد .




    نظرات کاربران