در حال بارگذاری ...

اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت محور جاسک – بشاگرد


در حال حاضر ۳۰ کیلومتر از جاده جکدان به جاسک توسط پیمانکار تجهیز کارگاه شده و ۳۰ کیلومتر جاده بشاگرد به میناب و کرمان به‌زودی تجهیز می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از اختصاص اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت محور جاسک – بشاگرد خبر داد .

عباس شرفی گفت : ۶ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و ترمیم جاده جکدان به جاسک و همچنین بشاگرد به میناب و کرمان امسال اختصاص یافت . این مبلغ از محل اعتبارات ملی و استانی برای احداث ۶۰ کیلومتر ترمیم این مسیرها تأمین شده که با اصلاح آن عبور و مرور مردم بهبود پیدا می‌کند . در حال حاضر ۳۰ کیلومتر از جاده جکدان به جاسک توسط پیمانکار تجهیز کارگاه شده و ۳۰ کیلومتر جاده بشاگرد به میناب و کرمان به‌زودی تجهیز می‌شود و به یاری خدا از نیمه شهریورماه عملیات روکش آسفالت و تعمیرات آغاز می‌شود و نهایتاً تا پایان سال به اتمام خواهد رسید .

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان افزود : ریختن زباله ، نخاله و مصالح ساختمانی در حریم جاده‌ها علاوه بر جریمه نقدی یک ماه تا ۲ سال حبس دارد . مطابق ماده ۷ لایحه قانون ایمنی راه‌ها ، مرتکبان جرائم علاوه بر جبران خسارت وارده به حبس از یک ماه تا ۲ سال محکوم و چنانچه تخریبی صورت نگرفته باشد ، مرتکب یا مرتکبان حسب مورد موظف به رفع موانع و رفع تجاوز و جبران خسارت وارده خواهند بود .

وی بیان کرد : حریم راه جز لاینفک راه بوده از این رو حفظ و زیبایی آن موجب آرامش و آسایش در حین رانندگی است و پاک‌سازی ، زیباسازی حریم راه‌های استان نیاز به یک فرهنگ‌سازی وسیع در سطح عموم مردم و مسئولان داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌های ارتباطی خود را مسئول بدانند .




مطالب مرتبط

در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی ، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت .

|

تأمین اعتبار برای اجرای روکش آسفالت محور سیاوشان - جعفرآباد انجام شده‌ است . علاوه بر اجرای این پروژه، عملیات لکه گیری روکش آسفالت محور آشتیان - راه جرد نیز در دست اقدام است .

|

علاوه بر این در مدت یاد شده ، ۴۵ کیلومتر اجرای نیوجرسی ، ۶۴ کیلومتر احداث روشنایی ، نصب ۱۴۸۶۰۰ عدد بازتاب ایمنی ، نصب ۷۵۵۰۰ تابلو علائم، ایجاد ۱۰۹ کیلومتر شیار لرزاننده و نصب ۱۳۸۶ متر مربع تابلو اطلاعاتی با اعتبار ۳۹۶۶ میلیارد ریال در استان خوزستان انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر طی سال گذشته روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان انجام ...

|

استان ایلام مقام‌ اول روکش آسفالت را در کشور دارد و در ایمن سازی محورهای مواصلاتی نیز مقام اول را در کشور دارد .

|

نظرات کاربران