در حال بارگذاری ...

اتصال شهرستان رودبار به شهرستان سیاهکل


با اجرای این پروژه شهرستان رودبار به شهرستان سیاهکل متصل می‌گردد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، با اعلام سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی گیلان جنوب گیلان به شرق گیلان متصل می‌شود .

محسن عادلی سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان با تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل‌بیت ، حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت : عملیات آسفالت پروژه آسیابر – شاه شهیدان به طول ۶ کیلومتر و با عرض ۵ متر آغاز شده و عملیات خاکی آن با پیشرفت ۹۰ درصدی رو به اتمام است .

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت این پروژه هم به زودی آغاز خواهد شد ، افزود : با اجرای این پروژه شهرستان رودبار به شهرستان سیاهکل متصل می‌گردد .

وی در پایان با اشاره به موقعیت استراتژیک این محور که جنوب گیلان را به شرق استان وصل می‌کند ، بیان کرد : روستای کوهستانی شاه شهیدان محل مدفن دو امام‌زاده از نوادگان امام سجاد (ع) است که ۵۰ خانوار دائمی و ۱۵۰ خانوار فصلی در آن ساکن هستند و مشکل اصلی زائران و ساکنان دائمی مناطق کوهستانی دیلمان و عمارلو ، نبود آسفالت و سنگلاخی بودن مسیر آسیابر به شاه شهیدان از مسیر دیلمان بود که به یاری خداوند متعال این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان مردم این مناطق را از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار خواهد نمود .




مطالب مرتبط

راه سبب رونق هر منطقه می‌شود و ما نیز در تلاش هستیم تا در رشد و اقتصاد مردم نقش مؤثری را ایفا کنیم .

|

عملیات آسفالت آن دسته از راه‌های روستایی که زیرسازی آنها قبلاً انجام شده است نیز آغاز شده و به لطف الهی تا پایان سال به اتمام می‌رسد .

|

تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

|

فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه ...

|

تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

|

نظرات کاربران