در حال بارگذاری ...

تسهیلات ویژه برای رانندگان متقاضی کارت هوشمند


طی سه‌ماهه اول امسال تعداد ۷۷ کارت هوشمند راننده و ۵۵۷ کارت هوشمند وانت‌بار صادر شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، ناوگان وانت‌بار و رانندگان مذکور از فرصت باقیمانده در جهت بهره‌مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده جهت صدور کارت هوشمند استفاده نمایند .

جواد وحدتی فرد با اعلام خبر فوق تأکید کرد : با توجه به اجرای طرح ساماندهی ناوگان وانت‌بار در راه‌های برون‌شهری به استناد نامه شماره ۳۷۵۴۹/۷۱ مورخ ۹۵/۴/۲۲ معاون محترم وزیر و رئیس سازمان از ابتدای آبان ماه سال ۹۵ و الزام پلیس‌راه به کنترل اسناد حمل رانندگان و وانت‌بارها و ارائه تسهیلات یک‌ساله از تاریخ شروع طرح انتظار می‌رود رانندگان محترم از فرصت مذکور به نحو مطلوب استفاده نمایند .

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در ادامه افزود : صدور کارت هوشمند جهت رانندگان با مدرک تحصیلی پایین‌تر از پنجم ابتدایی و یا نهضت سوادآموزی و همچنین صدور کارت برای وانت‌بارهای تا عمر بیست سال با مبلغ دویست هزار ریال از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده می‌باشد .

وحدتی فرد از اهداف طرح ساماندهی وانت‌بارها به مواردی همچون انتظام در نحوه بهره‌برداری و تردد وانت‌بارها در جاده‌ها و ارتقای ایمنی جاده‌ها اشاره کرد . در طی سال ۱۳۹۵ تعداد ۳۶۲ راننده وانت‌بار و روستایی موفق به دریافت کارت هوشمند و همچنین ۳۹۰۶ کارت هوشمند وانت‌بار صادر شد .

گفتنی است ؛ طی سه‌ماهه اول امسال نیز تعداد ۷۷ کارت هوشمند راننده و ۵۵۷ کارت هوشمند وانت‌بار صادر شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

ظرفیت پیشبینی شده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر به طور کامل برای خدمت رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آماده هستند .

|

با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان بخصوص در ایام طرح نوروزی ، از طریق ایجاد غرفه ها ، استراحتگاه‌ها و مجتمع های خدمات بین راهی، برای اجرای کمپین ۳۰-۶۰ و انتقال مفاهیم ایمنی به مسافران در جهت حفظ سلامت و پیشگیری از حوادث جاده‌ای اقدام می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی مراسمی سند نشست همکاری‌های مشترک حمل ونقل بین‌المللی جاده‌ای میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و حکومت سرپرست ...

|

         

|

نظرات کاربران