در حال بارگذاری ...

۱۷ مجتمع خدماتی - رفاهی در جاده‌های لرستان آماده افتتاح


۱۲ مورد از موافقت‌نامه‌های اصولی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی نیز در مرحله اخذ استعلام قرار دارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون توسعه مدیریت و منابع مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت : اکنون ۱۷ مجتمع خدماتی - رفاهی آماده بهره‌برداری و ۱۱ مجتمع در دست احداث در جاده‌های استان داریم .

کیومرث محمودی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری در بخش مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین ‌راهی از سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای است ، گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه لرستان و قرار گرفتن آن در مسیر ترانزیت شمال - جنوب و شرق - غرب ، ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین ‌راهی فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصی است که در این زمینه ضمن رعایت ضوابط قانونی ، همه تلاش خود را به‌کار خواهیم بست . از آنجا که ارائه‌ خدمات مناسب به کاربران جاده‌ها رابطه مستقیمی با افزایش ایمنی سفر دارد، وجود مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی در کاهش سوانح جاده‌ای نقش بسزایی ایفا می‌کند .

معاون توسعه مدیریت و منابع مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت : تاکنون ۷۶ موافقت ‌نامه اصولی برای متقاضیان احداث مجتمع‌های خدماتی - ‌رفاهی بین ‌راهی در مسیرهای مواصلاتی استان صادر شده که درمجموع ۴۰ فقره از این موارد دارای اعتبار هستند .

وی با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین‌ راهی استان افزود : در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی بین راهی در حال ساخت داریم و ۱۰ مجتمع در فاز دوم و هفت مجتمع در فاز اول در دست بهره‌برداری هستند . ۱۲ مورد از موافقت‌نامه‌های اصولی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی نیز در مرحله اخذ استعلام قرار دارند .

وی وجود تابلوهای تبلیغاتی در مسیرهای مواصلاتی را ظرفیتی مناسب برای فرهنگ‌سازی ترافیکی و ایمنی سفر عنوان کرد و افزود : در مجموع ۴۷ تابلوی اطلاعاتی در محورهای لرستان متعلق به اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای است که هفت تابلو در قالب تفاهم‌نامه در اختیار جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها قرار گرفته است .

معاون توسعه مدیریت و منابع مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت : در راستای ایمنی عابران پیاده ، تاکنون ۹ دستگاه پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی استان ساخته شده و دو دستگاه پل دیگر نیز در حال احداث است .




مطالب مرتبط

۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بعد از دو دهه ، نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم‌ همکاری های فیمابین در تهران ...

|

تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

|

با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

|

نظرات کاربران