در حال بارگذاری ...

رشد ۶ درصدی حمل‌ونقل کالای جاده‌ای در استان همدان


طی ۳ ماههٔ ابتدایی امسال ، به تخلفات ۱۶ شرکت حمل‌ونقل داخلی کالای استان در جلسات کمیسیون ماده ۱۲ استانی رسیدگی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس ادارهٔ حمل‌ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی گفت : حمل‌ونقل کالای جاده‌ای استان خراسان رضوی در سه‌ماهه اول امسال ۶ درصد رشد داشته است .

محمدعلی خانی رئیس ادارهٔ حمل‌ونقل کالا با اعلام خبر فوق افزود : در سه‌ماهه ابتدایی امسال حمل‌ونقل کالای جاده‌ای با تناژ حمل ۶ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۳۶۴ تن کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۶ درصد رشد مواجه بوده است .

رئیس ادارهٔ حمل‌ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در ادامه گفت : این حجم کالا با ۴۶۴ هزار سفر انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۴ درصدی همراه شده است .

خانی از مهم‌ترین علل افزایش تناژ را افزایش حمل سیمان ، گندم ، خاک معدنی اشاره کرد و گفت : در این راستا ایجاد گشت‌های جاده ای ، شناسایی نقاط فرار بار و همچنین ایجاد دفاتر صدور بارنامه در مناطق فاقد شرکت حمل‌ونقل و اعمال نظارت مستمر در پروسه حمل‌ونقل در اخذ بارنامه و رشد تناژ مؤثر بوده‌اند .

وی در خصوص نظارت بر شرکت‌های حمل‌ونقل و رسیدگی به تخلفات آن‌ها نیز گفت : طی ۳ ماههٔ ابتدایی امسال ، به تخلفات ۱۶ شرکت حمل‌ونقل داخلی کالای استان در جلسات کمیسیون ماده ۱۲ استانی رسیدگی شد .

گفتنی است استان خراسان رضوی در حمل‌ونقل کالا رتبهٔ چهارم کشوری را داراست .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بعد از دو دهه ، نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم‌ همکاری های فیمابین در تهران ...

|

تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

|

با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هریس از احداث ۳۵ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ریزی آن در سال ۱۴۰۲ خبر داد ...

|

نظرات کاربران