در حال بارگذاری ...
  • واگذاری احداث آزادراه تبریز - سهند به شرکت عمران شهر جدید سهند


    با تمهیدات انجام یافته توسط این اداره کل و وزارت راه و شهرسازی و با مشارکت شرکت عمران شهر جدید سهند ، بدهی‌های موجود پروژه رفع شده و شرکت عمران شهر جدید سهند با سرعت در راستای اتمام پروژه تلاش می‌کند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت : آزادراه تبریز - سهند سال ۹۷ به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد .

    توحید اخلاقی اظهار کرد : آزادراه تبریز - سهند به شرکت عمران شهر جدید سهند واگذار شده تا عملیات اجرایی این پروژه تکمیل شود .

    وی با بیان اینکه در حال حاضر کارهای اجرایی آزادراه تبریز - سهند در حال انجام است ، گفت : با روند سریع اجرای پروژه ، شاهد بهره‌برداری بخشی از آزادراه تا پایان امسال‌ خواهیم بود همچنین کل پروژه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت . با بهره‌برداری از این پروژه می‌توان حجم ترافیک موجود در حدفاصل تبریز - سهند و بالعکس را کاهش داده و حتی باعث جلوگیری از وقوع تصادفات و سوانح رانندگی در این منطقه شد .

    وی افزود : با تمهیدات انجام یافته توسط این اداره کل و وزارت راه و شهرسازی و با مشارکت شرکت عمران شهر جدید سهند ، بدهی‌های موجود پروژه رفع شده و شرکت عمران شهر جدید سهند با سرعت در راستای اتمام پروژه تلاش می‌کند .

    اخلاقی بیان کرد : با توجه به حساسیت و اهمیت این آزادراه در منطقه ، قول اتمام پروژه تا سال آینده را به مردم استان آذربایجان‌شرقی می‌دهم .




    نظرات کاربران