در حال بارگذاری ...

افزایش راندمان کاری با بهسازی بلاک چغارت ـ مبارکه


در این مسیر ، روزانه حدود ۱۵ هزار تن محموله از مبدا معدن بارگیری و به کارخانجات ذوب آهن و فولاد مبارکه اصفهان ، فولاد خوزستان و بخشی نیز جهت صادارت به بندرعباس ارسال می گردد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر کل راه آهن یزد با اشاره به تاثیر ویژه بلاک چغارت - بافق در عملکرد راه آهن یزد عنوان کرد : به منظور بارگیری سنگ آهن از معدن چغارت به مقاصد فولاد اصفهان ، فولاد اهواز و سایر نقاط کشور ، بلاک مذکور به طول ۱۸هزار متر در سال ۱۳۵۰ احداث و به راه آهن سراسری کشور متصل گردید .

مهندس سید مصطفی داودی افزود : بلاک چغارت ـ مبارکه در سال ۷۴ نوسازی و در حال حاضر پس از ۲۲ سال ، به منظور افزایش راندمان کاری و ضریب ایمنی ، بهسازی آن در دستور کار راه آهن یزد قرار گرفت که تا کنون بیش از ۲ هزار متر آن انجام شده است .

مدیرکل راه آهن یزد تصریح کرد : بلاک چغارت - مبارکه از اهمیت ویژه ای در راه آهن جمهوری اسلامی ایران برخوردار می باشد که با یک خط فرعی به طول ۱۴ کیلومتر ایستگاه مذکور را به مبارکه و سپس به ایستگاه استراتژیک بافق متصل می سازد و در این مسیر ، روزانه حدود  ۱۵ هزار تن محموله از مبدا معدن بارگیری و به کارخانجات ذوب آهن و فولاد مبارکه اصفهان ، فولاد خوزستان و بخشی نیز جهت صادارت به بندرعباس ارسال می گردد .




نظرات کاربران