در حال بارگذاری ...

حرکت نخستین قطار مسافری رجا از ایستگاه راه آهن همدان


برای اینکه همه هموطنان گرامی از تسهیلات و تخفیفات دوره یی و لحظه ای برای سفر با قطارهای مختلف شرکت رجا بهره مند شود ، این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی سفر ارزان بر روی شبکه تلگرام کرده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، با افتتاح رسمی ایستگاه همدان ، صدای سوت قطار مسافری رجا امروز ۲۰ تیرماه ۹۶ در این شهر طنین انداز شد .

سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود : با حضور مسوؤلان وزارت راه و شهرسازی ، راه آهن ج.ا.ا ، شرکت رجا و مسوؤلان استانی ، حرکت نخستین قطار مسافری از شهر همدان به مشهد مقدس آغاز شد .

محسن یاوری گفت : خبرنگاران و خانواده شهدا به عنوان نخستین مسافران قطار یاد شده از همدان به مشهد مقدس با واگن های شرکت حمل و نقل ریلی رجا سفر خواهند کرد.

به گفته وی ، واگن های در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع چهار تخته درجه یک (پلور سبز) بوده و فروش بلیت برای عموم مردم در مسیر مزبور به زودی از طریق کلیه کانال های فروش شرکت رجا (وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir، فروش تلفنی از طریق سامانه  ۱۵۳۹ ، اپلیکشینی، دفاتر فروش و ...) صورت خواهد گرفت .

سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا همچنین خاطر نشان کرد : برای اینکه همه هموطنان گرامی از تسهیلات و تخفیفات دوره یی و لحظه ای برای سفر با قطارهای مختلف شرکت رجا بهره مند شود ، این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" بر روی شبکه تلگرام به نشانی safararzan1539@ کرده است که متقاضیان می توانند با عضویت در این سامانه از آخرین تخفیفات قطارهای رجا آگاهی یابند.

یاوری افزود : سامانه ارتباط با مشتریان و فروش بلیت شرکت رجا نیز با شماره ۱۵۳۹ از سراسر کشور پاسخ گوی مسافران گرامی می باشد .




مطالب مرتبط

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران