در حال بارگذاری ...
  • رفع مشکلات شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در فرودگاه نجف


    با توجه به رویکرد مثبت و تعاملی مسئولان فرودگاه نجف و قول مساعد به منظور رفع مشکلات موجود ، همچنین تعلق خاطر زائران ایرانی برای زیارت عتبات عالیات ، سازمان هواپیمایی کشوری بر تداوم پروازها به فرودگاه مذکور تاکید دارد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکرات مثبت فی مابین سازمان ، شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و مسئولان فرودگاه نجف پیرامون رفع مشکلات بوجود آمده اخیر خبر داد .

    مرتضی دهقان گفت : در دو روز گذشته جلساتی بین سازمان هواپیمایی کشوری ، انجمن شرکت‌های هواپیمایی ، نمایندگان شرکت های هواپیمایی ایرانی و مدیرعامل فرودگاه نجف و هیات همراه در تهران برگزار شد که در جریان این جلسات موضوعات مورد نظر طرفین به دقت مورد بررسی قرار گرفت . در این جلسات که در فضایی صمیمانه برگزار شد تصمیماتی مبنی بر ضرورت ارتقای کیفیت ارائه خدمات در فرودگاه نجف ، کاهش هزینه پروازهای ایرانی در فرودگاه و به تبع آن کاهش هزینه های سفر هوایی زائران ایرانی عتبات عالیات مطرح شد که با رویکردی مثبت مورد توجه مدیریت فرودگاه نجف قرار گرفت .

    معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد : همچنین مقرر شد جهت پیاده سازی تصمیمات مثبت اتخاذ شده ، جلسات تخصصی با حضور کارشناسان طرفین در اسرع وقت در نجف اشرف برگزار شود . رویکرد سازمان هواپیمایی کشوری در تامین نظر خطوط هوایی داخلی و همچنین زائران ایرانی به صورت جامع به تمامی فرودگاههای کشور عراق است به همین منظور فرودگاه نجف اشرف به لحاظ سهولت سفر به اماکن زیارتی به مراتب در اولویت بوده و بخشی از انتظارات ابراز شده علی رغم اینکه به سایر ارگان های دولتی کشور عراق ارتباط می یابد اما آثار مثبت آن می تواند در تامین انتظارات شرکت های هواپیمایی ایرانی مصداق یابد .

    وی در پایان یادآور شد : با توجه به رویکرد مثبت و تعاملی مسئولان فرودگاه نجف و قول مساعد به منظور رفع مشکلات موجود ، همچنین تعلق خاطر زائران ایرانی برای زیارت عتبات عالیات ، سازمان هواپیمایی کشوری بر تداوم پروازها به فرودگاه مذکور تاکید دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

    |

    مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

    |

    لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

    |

             

    |

    مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ، به دلیل حساسیت بالای سرویس مراقبت پرواز و تاثیر مستقیم آن بر ایمنی پروازهای فرودگاه ، بازرسی ایمنی از واحدهای ارائه دهنده آن به صورت سالانه انجام می گردد تا از تطابق کیفی و کمی آن با قوانین و استانداردهای بالادستی اطمینان حاصل شود .

    |

    نظرات کاربران